Στην Ελλάδα το Media Forest!
Παρούσα και στην Ελλάδα είναι πλέον η νέα διαδικτυακή πλατφόρμα καταγραφής για ραδιόφωνο, τηλεόραση και internet, Media Forest.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρούσα και στην Ελλάδα είναι πλέον η νέα διαδικτυακή πλατφόρμα καταγραφής για ραδιόφωνο, τηλεόραση και internet, Media Forest.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε λειτουργία τέθηκε από τις 4 Αυγούστου η iPad εφαρμογή HELIOS KIOSK, που αποτελεί το πρώτο ηλεκτρονικό περίπτερο του ΔΟΛ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα σελίδα στο facebook με τίτλο «Ζώδια: Ποια σου κάνουν ‘κλικ’ και ποια θες να πνίξεις;» εγκαινίασε το Astrology.gr του ομίλου DPG.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με το Ignite Athens, για την κάλυψή του, προχώρησε το ειδησεογραφικό portal της 24 MEDIA, News247.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜικρή πτώση παρουσίασε η ονομαστική online display διαφημιστική δαπάνη το α\' τρίμηνο του 2012, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό, σύμφωνα με έρευνα του IAB.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην πρώτη θέση των ειδησεογραφικών και lifestyle sites, βρέθηκαν τον Αύγουστο και για τέταρτο συνεχόμενο μήνα, τα Newsbomb.gr και Gossip-tv.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεχίζει να πρωτοπορεί η Thinkdigital, καθώς προσφέρει στην ελληνική αγορά την υπηρεσία έρευνας PCE, την οποία υποστήριξε η ΕΛΑΪΣ - Unilever.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη δυνατότητα διαφημιστικής στόχευσης βάσει συμπεριφοράς των καταναλωτών - Behavioral Targeting – εισάγει στην ελληνική αγορά το Thinkdigital Group.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Coca-Cola προσκαλεί τους 50 εκατομμύρια fans της στο Facebook να συμβάλλουν στη διαμόρφωση της ιδέας που θα κάνει τον κόσμο μας πιο χαρούμενο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην επίσημη διαδικτυακή της παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εγκαινίασε η Β. ΚΑΥΚΑΣ Α.Ε., με το μήνυμα \"Ταχύτερα στο Μέλλον\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜεγάλη απήχηση είχε η ενέργεια “Campari Your Way….” την οποία και επιμελήθηκε η econcept web marketing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε στόχο του την ανάδειξη πρωτότυπων ειδήσεων γύρω από όλο το φάσμα της επιχειρηματικότητας και για όλους τους κλάδους,το Moneypro.gr αποτελεί το πρώτο 100% επιχειρηματικό site.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory