Η παρουσίαση της Mediascope Europe
Στην επίσημη παρουσίαση της πανευρωπαϊκής έρευνας Mediascope Europe, προχώρησε τη Δευτέρα 2 Ιουλίου, στο Hub Events, η αντιπρόεδρος του IAB Europe, Alison Fennah.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην επίσημη παρουσίαση της πανευρωπαϊκής έρευνας Mediascope Europe, προχώρησε τη Δευτέρα 2 Ιουλίου, στο Hub Events, η αντιπρόεδρος του IAB Europe, Alison Fennah.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥψηλή επισκεψιμότητα κατέγραψαν για το μήνα Ιούνιο τα portals της DPG Digital Media gossip-tv.gr και Newsbomb.gr, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ avakon+ σχεδίασε και υλοποίησε για λογαριασμό της Danone Hellas, το λανσάρισμα στα social media του νέου Danette Βανίλια με Oreo.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕλληνικό site απέκτησε η Sensodyne, με στόχο να ενημερώνει τους επισκέπτες του για τα «ευαίσθητα» θέματα της στοματικής υγιεινής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα εφαρμογή, το «Discover Havana», που μεταφέρει τους φίλους του Havana Club στους δρόμους της Αβάνας, σχεδίασε κι ανέπτυξε η Newton για το brand στο Facebook.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαιχνίδι στο Facebook γίνεται η τηλεοπτική καμπάνια της Vodafone με τίτλο «Αχυρώνας», με πρωταγωνιστές τον Κίτσο και την Τασούλα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘετικός ήταν ο τρόπος με τον οποίο αποδέχτηκε η ελληνική αγορά το διαφημιστικό λανσάρισμα της πλατφόρμας επικοινωνίας Skype από τις Vodafone και Thinkdigital.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρόσκληση στους fans της να συμμετάσχουν σε ένα online παιχνίδι στο Facebook και να διεκδικήσουν σημαντικά δώρα, απευθύνει η πάντα πρωτοπόρα Ρετσίνα Μαλαματίνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια το ρόλο που παίζουν τα social media στο marketing και τα χαρακτηριστικά της υπηρεσίας EFB Guarantee, θα μιλήσει η Ξένια Κούρτογλου στο Συνέδριο της Infocomworld.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με την Εταιρεία Παροχής Αερίου Αττικής Α.Ε., προχωράει η Vodafone, παρουσιάζοντας μια νέα υπηρεσία τηλεμετρίας για την παρακολούθηση κατανάλωσης φυσικού αερίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧορηγός της ενότητας για το Euro 2012 που δημιούργησε το novasports.gr είναι η Nissan, στο πλαίσιο προώθησης του QASHQAI.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ελληνική μπίρα Fix, αξιοποιώντας τις δημιουργικές δυνατότητες προβολής του gazzetta.gr, αποτέλεσε τον κύριο χορηγό της ενότητας EURO 2012.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory