Νέο επενδυτικό site από την Εμπορική
Ένα νέο online εργαλείο, που επιτρέπει στους καταναλωτές να επιλέξουν την κατάλληλη επενδυτική λύση για τις δικές τους ανάγκες, παρουσιάζει η Εμπορική Τράπεζα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα νέο online εργαλείο, που επιτρέπει στους καταναλωτές να επιλέξουν την κατάλληλη επενδυτική λύση για τις δικές τους ανάγκες, παρουσιάζει η Εμπορική Τράπεζα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην πραγματοποίηση διαγωνισμού για Game Prototypes και Ιδέες Παιχνιδιών, προχωρούν το ΑΙΤ και το British Council στο πλαίσιο του Gaming Forum, που θα διεξαχθεί στις 27 Απριλίου, στο HUB Events.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη δημιουργία ενός νέου διαδικτυακού τόπου, προχώρησαν οι FGA Bank και FGA Capital Hellas, σε συνεργασία με τη Fiat Group Automobiles Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία επιλογή από όλα όσα έφεραν τα timelines των @athensbynite και @sotomi για τις μάρκες και τις επικοινωνιακές τους ενέργειες στην Ελλάδα. Λόγια και links, κάθε Δευτέρα στο advertising.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις 30-31 Μαΐου θα πραγματοποιηθεί στο Βαρκελώνη το 6ο Interact του IAB Europe, με το περιοδικό adbusiness να αποτελεί media partner της διοργάνωσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε συμμετοχή στελεχών ελληνικών επιχειρήσεων, πραγματοποιήθηκε η δεύτερη συνάντηση του Green Business IDEAS στο COLAB workspace, που διοργάνωσαν το Greenbusiness.gr και η Green Evolution ΑΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην είσοδο του στην ελληνική αγορά έκανε επισήμως ο Online Οδηγός Αγοράς Μόδας, theCloset.gr, με τη Thinkdigital να αποτελεί τον αποκλειστικό διαφημιστικό της αντιπρόσωπο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε ενέργεια που επιμελήθηκε η H+K Strategies, ο Σάκης Ρουβάς εκπροσώπησε την Ελλάδα στη διεθνή διαδικτυακή καντάδα (Serenade) της Heineken!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε ανανέωση της ιστοσελίδας και αναβάθμιση των υπηρεσιών του, προχώρησε το γραφείο γνωριμιών OnePlusOne (www.oneplusone.gr).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑOnline είναι εδώ και λίγες μέρες ο ανανεωμένος δικτυακός τόπος της Direction Eκδοτικός Οργανισμός (www.direction.gr).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Αθήνα θα πραγματοποιηθεί στις 5 Απριλίου, το πρώτο συνέδριο του ellines.com, με τη συμμετοχή σημαντικών Ελλήνων της διασποράς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα 76 εκατ. Ευρώ ανήλθε η ονομαστική online display διαφημιστική δαπάνη για το 2011, σύμφωνα με τα στοιχεία του IAB Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory