To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στην Ελλάδα η Microsoft Advertising Exchange

Στην Ελλάδα η Microsoft Advertising Exchange
Στην Ελλάδα η Microsoft Advertising Exchange

Η Microsoft Advertising Exchange (MAX), η οποία αποτελεί μέρος  της δέσμευσης της Microsoft να προσφέρει ποιότητα, ποικιλία και αποδοτικότητά σε ευρεία κλίμακα στην online διαφήμιση, είναι πλέον διαθέσιμη στην Ελλάδα. Με την κυκλοφορία αυτή, η Microsoft θα παρέχει τον premium διαφημιστικό χώρο όλων των προϊόντων της όπως το MSN, το Skype, τα Windows 8, τα Windows Ads-in-Apps και το Outlook.com μέσα από την Microsoft Advertising Exchange. Η Microsoft αποτελεί επίσης έναν από τους λίγους premium εκδότες σήμερα που μπορεί προσφέρει πρόσβαση στη λίστα όλων των εγγεγραμμένων χρηστών σε πραγματικό χρόνο.

Η Microsoft Advertising Exchange, με τη δύναμη του AppNexus, αποτελεί μια ανοιχτή, Real-Time-Bidded (RTB) αγορά η οποία προσφέρει ποιότητα, ποικιλία και αποδοτικότητα σε ευρεία κλίμακα, σε συνεργάτες που βρίσκονται στην Αμερική και στην Ευρώπη, από το 2010, και στην Ασία από το 2014. Κατά τη διάρκεια των χρόνων, οι διαφημιστές όσο και τα agencies έχουν «αγκαλιάσει» τη μορφή αγοράς RTB και συνεχίζουν να δείχνουν ένα αυξημένο ενδιαφέρον στην προγραμματική αγορά.

Μέσα από τα βασικά προϊόντα της Microsoft, όπως το MSN, το Skype, τα Windows 8, τα Windows Ads-in-Apps και το Outlook.com, προφέρεται στους διαφημιστές ποιοτικό και κατάλληλο κοινό, μέσω της Microsoft Advertising Exchange. Η ποικιλία παρέχεται μέσα από ένα ανοιχτό οικοσύστημα όπου οι διαφημιζόμενοι έχουν τη δυνατότητα να συνεργάζονται με RTB συνεργάτες τους οποίους έχουν επιλέξει εκείνοι, έχοντας πρόσβαση στην Microsoft Advertising Exchange. Επίσης, η Microsoft Advertising Exchange παρέχει στους διαφημιστές τη δυνατότητα να βελτιώσουν την αποδοτικότητα τους ώστε να  προσεγγίζουν το κοινό τους σε ολόκληρη τη γκάμα PC, tablet και mobile, επιτρέποντας την αποτελεσματική στόχευση σε πραγματικό χρόνο, σε μια βάση impression-by-impression, αποτιμώντας το κάθε impression σύμφωνα με τις πληροφορίες και τα δεδομένα που ήδη χρησιμοποιεί ο διαφημιστής.

Η Microsoft Advertising Exchange Deals (MAX Deals) έρχεται να ολοκληρώσει τις νέες προφορές της Microsoft στην Ελλάδα. Ως μια ενισχυμένη ιδιωτική RTB αγορά η οποία είναι διαθέσιμη στους διαφημιστές με ειδικούς όρους, το MAX Deals τους δίνει αυξημένη διαφάνεια στην τοποθέτηση διαφήμισης και στο προφίλ του κοινού, σε συνδυασμό με πρόσβαση σε δημοπρασία κατά προτεραιότητα, προνομιακή τιμολόγηση και επιπλέον πακέτα τοποθέτησης.  

«Η κυκλοφορία της Microsoft Advertising Exchange αναδεικνύει τις τεράστιες ευκαιρίες που έχουν τα brands να προσεγγίσουν μια τελείως καινούργια γενιά καλά συνδεδεμένων καταναλωτών σε ένα εύρος πολλαπλών συσκευών μέσω μιας ενιαίας αγοράς. Με την αύξηση του ποσοστού του μεριδίου της προγραμματικής online διαφήμισης στην περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, το οποίο αναμένεται να αυξηθεί από 30% που βρισκόταν το 2014, στο 52% της αγοράς το 2018, οι διαφημιστές που επιθυμούν να επωφεληθούν από την προγραμματική αγορά θα μπορούν πλέον να αγοράζουν διαφημιστικό χώρο υψηλής ποιότητας ευρείας κλίμακας, μέσα από την Microsoft Advertising Exchange. Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε στενά με τους συνεργάτες μας στην Ελλάδα ώστε να συνάψουμε ουσιαστικές σχέσεις με τους καταναλωτές και να βελτιώσουμε στο μέγιστο βαθμό τα αποτελέσματα των brands τους», δήλωσε η  Victoria Grigoryan, Channel Sales Lead του τμήματος Advertising & Online της Microsoft.