Το wagamama στη Sheepfish
Το wagamama στη SheepfishΤο wagamama, η διεθνής αλυσίδα εστιατόριων, που δραστηριοποιείται σε 17 χώρες, 4 ηπείρους και από το 2008 και στην Ελλάδα, με παρουσία στο Golden Hall και από τον περασμένο Δεκέμβρη στην Κηφισιά, επιδιώκει να αποκτήσει περισσότερο κοινό.
Σε αυτό το πλαίσιο, η Sheepfish αναλαμβάνει τη digital στρατηγική επικοινωνία και συγκεκριμένα τη διαχείριση των social media της αλυσίδας, καθώς επίσης και την οnline προβολή του brand μέσω στοχευμένων ενεργειών.
Ο Αριστείδης Γκότσης, co-founder της Sheepfish δήλωσε: \"Είμαστε χαρούμενοι που άλλο ένα διεθνές brand προστίθεται στην οικογένεια μας και στοχεύουμε άμεσα στην ενδυνάμωση της παρουσίας του wagamama online πάντα με ποιοτικά αποτελέσματα\".
Η συνεργασία αναμένεται να δώσει νέα πνοή στις σελίδες του wagamama στο Facebook και στο instagram, ώστε να εξοικειώσει τους καταναλωτές με την ασιατική κουζίνα αλλά και να τραβήξει το ενδιαφέρον τους με interactive ενέργειες και διαγωνισμούς.