To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Kids will be kids: Ασφαλές targeting & επιτυχημένο engagement στη μετα-Covid εποχή

Kids will be kids: Ασφαλές targeting & επιτυχημένο engagement στη μετα-Covid εποχή
Η συμπεριφορά κατανάλωσης Μέσων άλλαξε δραματικά στην εποχή της Covid-19, για όλα τα κοινά, συμπεριλαμβανομένων και των παιδιών.

Ο χρόνος που περνούν τα παιδιά στις οθόνες είναι υψηλότερος από ποτέ.

Αλλά το μάρκετινγκ σε παιδιά είναι μια πολύ δύσκολη, πολύπλοκη και απαιτητική υπόθεση.

Πού βρίσκονται τα παιδιά; Tι κάνουν; Η απάντηση μπορεί να σας εκπλήξει.

Πώς τους εξιστορεί το brand story ενός προϊόντος, όταν υπάρχει τόσο μεγάλη απόσπαση προσοχής και αυτό μπορεί να επιτευχθεί με ασφάλεια και αποτελεσματικότητα, τηρώντας όλους τους κανόνες;

Ο Ryan Lexer του Kidoz παρουσιάζει την Τετάρτη 19 Μαΐου αυτό το δωρεάν webinar, καλεσμένος της Fast River, αποκλειστικού συνεργάτη του network στην Ελλάδα.

Θα απαντήσει σε αυτές τις ερωτήσεις και θα παρουσιάσει ενδιαφέροντα ευρήματα σχετικά με Best practices στο kids mobile marketing.

Για την παρακολούθηση απαιτείται εγγραφή στο https://bit.ly/3tNFmVy
TAGS: Fast River