To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ogilvy & Fast River: AR Lenses στο Instagram

Ogilvy & Fast River: AR Lenses στο Instagram

Τα branded AR (Augmented Reality) Lenses αποτελούν σήμερα ένα από τα πιο σημαντικά digital εργαλεία στα Social Media και όχι  μόνο, για engagement και retention των χρηστών, είναι δε μέρος της επικοινωνίας όλων των μεγάλων brand παγκοσμίως.

Η Ogilvy και η Fast River δημιούργησαν και φέτος AR Lenses για τη Eurobank -το Spark AR ψηφιακό βραβείο για το πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «ΜΠΡΟΣΤΑ για την Παιδεία».Μέσω του Προγράμματος επιβραβεύονται η πρώτη ή ο πρώτος, σε βαθμολογία στις Πανελλαδικές εξετάσεις, αριστούχος απόφοιτος από κάθε λύκειο της χώρας, με 18.000 μόρια και πάνω. Κάθε αριστούχος λαμβάνει ως έπαθλο ποσό 800 ευρώ, που κατατίθεται σε λογαριασμό στο όνομά του. Το Πρόγραμμα  «ΜΠΡΟΣΤΑ για την Παιδεία» ξεκίνησε το 2003 και πραγματοποιείται κάθε χρόνο με την υποστήριξη του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.

Φέτος, όπως και πέρυσι, τα βραβεία που έλαβαν οι αριστούχοι  διέθεταν QR codes, τα οποία είχαν την δυνατότητα να σκανάρουν με τα κινητά τους. Τότε, το βραβείο… «ζωντάνευε» μπροστά τους! Μέσω του AR filter, ο κάθε βραβευθείς οδηγούνταν αυτόματα να ανοίξει την κάμερα στοInstagram account του, όπου εμφανίζονταν το βραβείο αλλά και αντίστοιχο κατ’ επιλογή 3D περιβάλλον, ώστε να μπορέσει να βγάλει selfie ή/και video. Ο χρήστης μπορούσε να έχει αλληλεπίδραση με την συσκευή π.χ. μέσω του touch screen στην οθόνη του κινητού του, να επιλέξει το περιβάλλον ή με κίνηση του κεφαλιού, να του δώσει ώθηση, κλπ.