24MEDIA: Chief Operating Officer o Β. Παπαχριστοδούλου
Ο Βασίλης Παπαχριστοδούλου αναλαμβάνει καθήκοντα Chief Operating Officer του ομίλου της 24MEDIA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Βασίλης Παπαχριστοδούλου αναλαμβάνει καθήκοντα Chief Operating Officer του ομίλου της 24MEDIA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Μάνος Χωριανόπουλος αναλαμβάνει το ρόλο του Διευθυντή Ειδήσεων & Ενημέρωσης στον όμιλο της 24MEDIA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ομάδα της ψηφιακής έκδοσης Aftodioikisinews.gr, μέλος του group Ψηφιακών ΜΜΕ Mediakit, σε συνεργασία με το Creative team της the Design Agency, προχωρά στην δημιουργία έντυπης έκδοσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε επιτυχία ολοκληρώθηκε ο Α' κύκλος πιστοποίησης «DIMAQ Professional», της πρώτης Επαγγελματικής Πιστοποίησης για επαγγελματίες του Digital Marketing στην Ελλάδα από το IAB Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια να καλύψει τις ανάγκες και του πιο απαιτητικού ταξιδιώτη, το CNN.gr προχώρησε σε ανασχεδιασμό της κατηγορίας Ταξίδι
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Ολομέλεια της ΕΕΤΤ αποφάσισε την έκδοση νέου κανονισμού Διαχείρισης και Εκχώρησης Ονομάτων Χώρου με κατάληξη .gr ή .ελ..
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑύξηση της κατανάλωσης οικιακών συσκευών που στηρίζονται στην τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης (AI) καταδεικνύει η παγκόσμια έρευνα της PwC ‘Global Consumer Insights’
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Αλεξία Λώλου ξεκίνησε στo business unit Buy It Media, με τα καθήκοντα της Media Director.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο News 24/7 παρουσιάζει σε αποκλειστικότητα συνέντευξη με τον πρέσβη των ΗΠΑ στην Αθήνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Information Security Manager της Stoiximan κος Παναγιώτης Σκύρλας βρέθηκε ως βασικός εισηγητής στο εκπαιδευτικό σεμινάριο που πραγματοποιήθηκε από τον ΣΕΒ Θεσσαλίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ BGM OMD και η Adweb πρωτοπορούν στη Programmatic τεχνολογία με τη χρήση πλατφόρμας «Moments Marketing» στην πρόσφατη digital καμπάνια για το Φυσικό Αέριο, Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠάνω από 3.500 συμμετοχές στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής 2018, που πραγματοποιήθηκε από τον WRO Hellas με στρατηγικό συνεργάτη την COSMOTE
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory