Η Nutella αναθέτει τη Social Media παρουσία της στη Socialab
H Socialab αναλαμβάνει τoν σχεδιασμό και τη διαχείριση του λογαριασμού της Nutella, brand του Ομίλου Ferrero, στα Social Media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Socialab αναλαμβάνει τoν σχεδιασμό και τη διαχείριση του λογαριασμού της Nutella, brand του Ομίλου Ferrero, στα Social Media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Οκτώβριος έκλεισε με θεαματικό ρεκόρ επισκεψιμότητας για το ειδησεογραφικό site News 24/7 σημειώνοντας 4.424.722 UB (Unique Browsers) και 39.086.087 pageviews.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ RTB House γίνεται η πρώτη εταιρεία που ενσωματώνει το Deep Learning στο 100% των διαφημιστικών εκστρατειών της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕντυπωσιακά νούμερα σε αριθμό χρηστών και έσοδα από διαφημίσεις για το social δίκτυο στο τρίτο τρίμηνο του έτους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣχεδόν ένα χρόνο μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας δημόσιας προσφοράς και ιδιωτικής τοποθέτησης των μετατρέψιμων ομολογιών της, μέσω της οποίας αντλήθηκε το ποσό των 70 εκατ. ευρώ, οι πιστώτριες τράπεζες της Forthnet αποτελούν και τυπικά μέτοχοί της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ MRM//McCann, για λογαριασμό των Praktiker, δημιούργησε την online σειρά «Μόνος το Σπίτι» με πρωταγωνιστή τον διάσημο ηθοποιό Γιώργο Πυρπασόπουλο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Socialab δημιούργησε για τον Φρεσκούλη έναν πρωτότυπο και ωφέλιμο διαγωνισμό, που θα διεξαχθεί στο ειδικά διαμορφωμένο microsite για τον μήνα Οκτώβρη, με όνομα «ΒιταΜήνες».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην είσοδό της στην ελληνική αγορά κάνει η παγκοσμίου φήμης τεχνολογική εταιρεία SearchNode.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα site που δεν έχει συμπληρώσει ακόμη 3 χρόνια παρουσίας στο διαδίκτυο, και όμως μετράει πλέον περισσότερους από 4 εκατομμύρια unique επισκέπτες κάθε μήνα!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη διακοπή πώλησης διαφημίσεων στα ειδησεογραφικά ρωσικά outlets RT (πρώην Russia Today) και Sputnik ανακοίνωσε το Twitter, επικαλούμενο τις ανησυχίες των Ηνωμένων Πολιτειών πως τα συγκεκριμένα μέσα αποτελούν όργανα προπαγάνδας του Κρεμλίνου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρώτο της ραδιόφωνο υποδέχεται στην ομάδα της η Liquid Media, προσθέτοντας στο portfolio της ένα ακόμη μέσο, έτσι ώστε να καλύπτει πληρέστερα τις ανάγκες των διαφημιζομένων της αγοράς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή διαπίστωσε παράνομες και παραπλανητικές πρακτικές από προφίλ που εμφανίζονται ως προμηθευτές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory