Httpool: Εξαγορά πλειοψηφικού πακέτου από την IMS
Η Internet Media Services (IMS), θυγατρική της Sony Pictures Television Networks, ανακοίνωσε την εξαγορά του πλειοψηφικού πακέτου της Httpool
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Internet Media Services (IMS), θυγατρική της Sony Pictures Television Networks, ανακοίνωσε την εξαγορά του πλειοψηφικού πακέτου της Httpool
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Pizza Fan, σε συνεργασία με την ελληνική εταιρία πληροφορικής INFOLYSiS, σχεδίασε ένα πλήρες σύστημα παραγγελιοληψίας μέσω της πλατφόρμας Viber
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Πρόεδρος του Δ.Σ της ΕΝΕΔ και Πρόεδρος του Ομίλου της 24MEDIA συμμετείχε ως ένας από τους 100 περίπου προσκεκλημένους στο Northern Light Summit, European Business Leaders Convention.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μεγάλη επιτυχία και εκατοντάδες συμμετοχές, ολοκληρώθηκε σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα η πρώτη φάση του #GrowYourBusiness - Digital Training
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Athens Tech College, το πρώτο κολέγιο τεχνολογίας, στο πλαίσιο της διαρκούς ανάπτυξης και εξέλιξης του προχώρησε σε redesign της επίσημης ιστοσελίδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Novasports.gr και o Mythos ένωσαν τις δυνάμεις τους στην κορυφαία στιγμή της σπουδαιότερης ευρωπαϊκής διασυλλογικής διοργάνωσης στο χώρο του μπάσκετ, της EuroLeague.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημοσιεύματα στον ξένο Τύπο αναφέρουν πως διαφημιζόμενες εταιρείες δέχθηκαν refunds που αγγίζουν ποσά τόσο μικρά έως και τα 3 δολάρια από το YouTube...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνισχυμένες Mobile διαφημιστικές λύσεις σε Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία, Ρουμανία και Ουγγαρία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαθοριστική ήταν η συμβολή του Facebook στην πρόσφατη καμπάνια της Eurobank για την προώθηση νέας προπληρωμένης κάρτας που απευθύνεται σε νεότερους καταναλωτές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Viber ανακοίνωσε την κυκλοφορία των πλήρως ανανεωμένων Επεκτάσεων Συνομιλίας (Chat Extensions), ενός εργαλείου που κυκλοφόρησε αρχικά τον Δεκέμβριο του 2016 και επιτρέπει την κατανάλωση και την κοινή χρήση περιεχομένου εντός της εφαρμογής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑToi&moi και Generation Y ενώνουν τις δυνάμεις τους σε ένα fashion e-store με στόχο την κορυφή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία τόνισε πως διαφωνεί και θα προχωρήσει σε περαιτέρω διερεύνηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory