24MEDIA: Λανσάρει νέο studio παραγωγής περιεχομένου
“Είναι καλό να σου στέλνουν μια ιδέα, είναι καλύτερο να λαμβάνεις μια ιδέα φτιαγμένη για σένα” το motto της 24MEDIA για το Custom..
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ“Είναι καλό να σου στέλνουν μια ιδέα, είναι καλύτερο να λαμβάνεις μια ιδέα φτιαγμένη για σένα” το motto της 24MEDIA για το Custom..
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε την Τρίτη 28 Μαρτίου, το 1ο συνέδριο Game Changer in Digital Growth, το οποίο διοργανώθηκε από την 24MEDIA, σε συνεργασία με την «Συμεών Γ. Τσομώκος»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα φυσικά προϊόντα υψηλής ποιότητας Elovaris Angelika ανέλαβε η Orange Advertising, μετά από ανάθεση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Social Mind ανέλαβε το σχεδιασμό, την υποστήριξη και τη διαχείριση της online επικοινωνίας των Super Market Αφροδίτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑFuture Zone είναι η κωδική ονομασία της προηγμένης τεχνολογικής εμπειρίας που δημιούργησε το Πλαίσιο ως μέγας χορηγός στο Athens Science Festival 2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο διαγωνισμού, με σημαντικά δώρα για τους νικητές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ RTB House ενίσχυσε περαιτέρω το πελατολόγιό της εντάσσοντας στις νέες συνεργασίες της την INTERSPORT, τη νούμερο ένα αλυσίδα αθλητικών ειδών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος της 24MEDIA για 5η συνεχή χρονιά ήταν “Χρυσός Χορηγός” των Ermis Awards, υποστηρίζοντας έμπρακτα το χώρο της διαφήμισης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Twitter φέρεται να εξετάζει το λανσάρισμα μιας premium, επί πληρωμή συνδρομητικής εφαρμογής, η οποία θα απευθύνεται σε επιχειρήσεις και ισχυρούς χρήστες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ DigitalWise αναδείχθηκε νικήτρια στο spec του Iδρύματος Γ.Α. Μαμιδάκη για την ψηφιακή επικοινωνία του ομώνυμου Ιδρύματος αλλά και της πρωτοβουλίας του Ιδρύματος LoveGreece.com
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρώτο συνέδριο Game Changer για την ψηφιακή ανάπτυξη έρχεται στις 28 Μαρτίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία ανέλαβε το σχεδιασμό και την ανάπτυξη του σχετικού website για τη διεξαγωγή του πιο πρωτοποριακού online makeup διαγωνισμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory