H OgilvyOne γιόρτασε 20 χρόνια Milner με… αποδείξεις
Φέτος το Milner συμπλήρωσε 20 χρόνια παρουσίας στην Ελληνική αγορά και με τη βοήθεια της OgilvyOne δημιούργησε το πρώτο sales promo μέσω Facebook Messenger
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΦέτος το Milner συμπλήρωσε 20 χρόνια παρουσίας στην Ελληνική αγορά και με τη βοήθεια της OgilvyOne δημιούργησε το πρώτο sales promo μέσω Facebook Messenger
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜεγάλη ανταπόκριση επεφύλαξαν οι επισκέπτες του Queen.gr στο πρώτο στην Ελλάδα διαθέσιμο πακέτο Viber Stickers ψηφιακού Μέσου, το οποίο παρέχει η DPG σε συνεργασία με τη Viber.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνα νέο ταξιδιωτικό και πολιτιστικό web.tv, με όμορφες προτροπές για ολιγοήμερα ταξίδια άνοιξε τις “πόρτες” του στους χρήστες του διαδικτύου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ“Είναι καλό να σου στέλνουν μια ιδέα, είναι καλύτερο να λαμβάνεις μια ιδέα φτιαγμένη για σένα” το motto της 24MEDIA για το Custom..
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε την Τρίτη 28 Μαρτίου, το 1ο συνέδριο Game Changer in Digital Growth, το οποίο διοργανώθηκε από την 24MEDIA, σε συνεργασία με την «Συμεών Γ. Τσομώκος»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα φυσικά προϊόντα υψηλής ποιότητας Elovaris Angelika ανέλαβε η Orange Advertising, μετά από ανάθεση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Social Mind ανέλαβε το σχεδιασμό, την υποστήριξη και τη διαχείριση της online επικοινωνίας των Super Market Αφροδίτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑFuture Zone είναι η κωδική ονομασία της προηγμένης τεχνολογικής εμπειρίας που δημιούργησε το Πλαίσιο ως μέγας χορηγός στο Athens Science Festival 2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο διαγωνισμού, με σημαντικά δώρα για τους νικητές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ RTB House ενίσχυσε περαιτέρω το πελατολόγιό της εντάσσοντας στις νέες συνεργασίες της την INTERSPORT, τη νούμερο ένα αλυσίδα αθλητικών ειδών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος της 24MEDIA για 5η συνεχή χρονιά ήταν “Χρυσός Χορηγός” των Ermis Awards, υποστηρίζοντας έμπρακτα το χώρο της διαφήμισης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Twitter φέρεται να εξετάζει το λανσάρισμα μιας premium, επί πληρωμή συνδρομητικής εφαρμογής, η οποία θα απευθύνεται σε επιχειρήσεις και ισχυρούς χρήστες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory