Κωτσόβολος: Ξεκινά το KODE project
Προσφορά της αλυσίδας στους νέους με μια πρωτοποριακή e-learning πλατφόρμα εκμάθησης κώδικα στα Ελληνικά, που στηρίζεται από τον ΣΕΠΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροσφορά της αλυσίδας στους νέους με μια πρωτοποριακή e-learning πλατφόρμα εκμάθησης κώδικα στα Ελληνικά, που στηρίζεται από τον ΣΕΠΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕφαρμογή για δημιουργία και διαχείριση διαφημίσεων στο Facebook
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Facebook προχώρησε σε rebranding της επιχειρηματικής του προσφοράς, σε μια προσπάθεια να ανταγωνιστεί εταιρικά εργαλεία της Microsoft, όπως τα Yammer και Slack.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε επιτυχώς η ρύθμιση των δανείων της Forthnet, που τώρα αποκτά νέες προοπτικές, απαλλαγμένη από τον ληξιπρόθεσμο δανεισμό της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ one9six ανακοινώνει την στρατηγική της συνεργασία με το INNOVAThess για τον σχεδιασμό και ανάπτυξη της επιχειρησιακής και επικοινωνιακής στρατηγικής του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚορυφαίο νεανικό/φοιτητικό site το Neopolis.gr για τον Σεπτέμβριο 2016, σύμφωνα με στοιχεία από τα Google Analytics
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο συνέδριο διοργανώθηκε από την 24MEDIA σε συνεργασία με την εταιρεία στρατηγικής επικοινωνίας «Συμεών Γ. Τσομώκος».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην πλήρη ανανέωση και επανασχεδίαση του εταιρικού της website www.cloudbiz.eu προχώρησε η Cloudbiz.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH πρωτοβουλία “Grow Greek Tourism Online” οργανώνει δωρεάν σεμινάρια ψηφιακού μάρκετινγκ σε Εκπαιδευτικά Ιδρύματα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις 9 Νοεμβρίου θα πραγματοποιηθεί η εκδήλωση «Digital Transformation: Take it or….leave!» που διοργανώνει ο Σύνδεσμος Διαφημιζόμενων Ελλάδος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Brainfood Media παρουσιάζει το νέο της project, www.tetrapodo.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory