Το buzz της ΔΕΘ 2016
Ποιος ήταν ο δικτυακός «θόρυβος» που «σήκωσαν» οι Αλέξης Τσίπρας και Κυριάκος Μητσοτάκης;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠοιος ήταν ο δικτυακός «θόρυβος» που «σήκωσαν» οι Αλέξης Τσίπρας και Κυριάκος Μητσοτάκης;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Τετάρτη 5 Οκτωβρίου στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση διοργανώνεται το πρώτο συνέδριο “Game Changer” με τίτλο “Digital Marketing”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗγετικές διεθνείς εμπορικές ενώσεις και εταιρείες, που ασχολούνται με τα online media, ενώνουν τις δυνάμεις τους για να βελτιώσουν την εμπειρία των καταναλωτών στην online διαφήμιση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Επιστημονικό Πάρκο Πατρών, θα συνεργαστεί με την one9six σε θέματα που αφορούν στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη της επικοινωνιακής στρατηγικής του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Διευθύνων Σύμβουλος της Forthnet μίλησε στο ΑΠΕ για την πορεία της εταιρείας στο πρώτο εξάμηνο του έτους, το αναπτυξιακό της πλάνο, τη συνεργασία με τη ZTE και την ανάγκη ενίσχυσης του κλάδου των τηλεπικοινωνιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με έρευνα της Vodafone, το 76% των εταιριών θεωρεί ότι είναι ζωτικής σημασίας για τη μελλοντική επιτυχία τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ericsson και η Google συνεργάζονται με σκοπό να επεκτείνουν το εύρος της τηλεοπτικής πλατφόρμας Ericsson MediaFirst TV Platform
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Brainfood Media παρουσιάζει το νέο Youth Platform, που γιορτάζει 6 χρόνια online παρουσίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου θα πραγματοποιήσει το IAB Europe το IAB Europe Webinar, που είναι αφιερωμένο στην Ευρωπαϊκή Online Διαφημιστική Δαπάνη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με τις McKinsey και Rocket Internet
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία μακροχρόνιας μίσθωσης και διαχείρισης εταιρικών στόλων λύνει κάθε απορία για το leasing αυτοκινήτων μέσα από την ιστορία της Νίκης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥλοποίηση έργου Customer Relationship Management (CRM) και Ψηφιακού Μάρκετινγκ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory