Ο Δημήτρης Μανιάτης πρόεδρος του IAB Hellas ΙΜC 2016
O επικεφαλής της Reprise Media του ομίλου IPG Mediabrands αναλαμβάνει την διοργάνωση του IMC 2016 κατά τα πρότυπα άλλων αντίστοιχων διοργανώσεων σε Ελλάδα και εξωτερικό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO επικεφαλής της Reprise Media του ομίλου IPG Mediabrands αναλαμβάνει την διοργάνωση του IMC 2016 κατά τα πρότυπα άλλων αντίστοιχων διοργανώσεων σε Ελλάδα και εξωτερικό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών είναι το πρώτο αεροδρόμιο στον κόσμο που υλοποιεί εφαρμογή bot μέσω του Facebook Messenger.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε πρώτη φάση, η ενημέρωση πως οι νέες συσκευές δεν θα έχουν παραδοσιακό βύσμα ακουστικών, προκάλεσε αρνητικά συναισθήματα. Ωστόσο, οι προπαραγγελίες ανέτρεψαν τη θεωρία...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τίτλο “Η νέα εποχή του Cognitive Business – Digital Reinvention in Action” απευθύνεται σε Διευθυντικά Στελέχη του χώρου του Marketing και της Πληροφορικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ idcs σχεδίασε την στρατηγική και υλοποίησε καμπάνια Google AdWords για λογαριασμό των Εκπαιδευτηρίων Ζηρίδη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠοιος ήταν ο δικτυακός «θόρυβος» που «σήκωσαν» οι Αλέξης Τσίπρας και Κυριάκος Μητσοτάκης;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Τετάρτη 5 Οκτωβρίου στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση διοργανώνεται το πρώτο συνέδριο “Game Changer” με τίτλο “Digital Marketing”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗγετικές διεθνείς εμπορικές ενώσεις και εταιρείες, που ασχολούνται με τα online media, ενώνουν τις δυνάμεις τους για να βελτιώσουν την εμπειρία των καταναλωτών στην online διαφήμιση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Επιστημονικό Πάρκο Πατρών, θα συνεργαστεί με την one9six σε θέματα που αφορούν στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη της επικοινωνιακής στρατηγικής του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Διευθύνων Σύμβουλος της Forthnet μίλησε στο ΑΠΕ για την πορεία της εταιρείας στο πρώτο εξάμηνο του έτους, το αναπτυξιακό της πλάνο, τη συνεργασία με τη ZTE και την ανάγκη ενίσχυσης του κλάδου των τηλεπικοινωνιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με έρευνα της Vodafone, το 76% των εταιριών θεωρεί ότι είναι ζωτικής σημασίας για τη μελλοντική επιτυχία τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ericsson και η Google συνεργάζονται με σκοπό να επεκτείνουν το εύρος της τηλεοπτικής πλατφόρμας Ericsson MediaFirst TV Platform
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory