IAB Europe: Παρουσιάζει την AdEx Benchmark 2015
Τη Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου θα πραγματοποιήσει το IAB Europe το IAB Europe Webinar, που είναι αφιερωμένο στην Ευρωπαϊκή Online Διαφημιστική Δαπάνη.
Το συγκεκριμένο event θα επικεντρωθεί στα αποτελέσματα της μελέτης IAB Europe AdEx Benchmark 2015, ώστε να βγάλει χρήσιμα συμπεράσματα για την ευρωπαϊκή online διαφημιστική αγορά. Σημειώνεται πως η έκθεση, στα βασικά της σημεία, αποκαλύπτει πως η αξία της online αγοράς τη φετινή χρονιά θα αγγίξει τα 36,4 δισεκατομμύρια ευρώ, αφήνοντας για πρώτη φορά πίσω την αντίστοιχη τηλεοπτική αγορά των 33,3 δισ. ευρώ.
Ο Director of Advertising Research στην IHS Technology και research partner του IAB Europe, Daniel Knapp θα παρουσιάσει τα ευρήματα της έκθεσης, ενώ θα τοποθετηθούν επίσης οι Jean-Paul Edwards (Strategy και Product Development Director στην OMD EMEA), Anita Caras (Head του International Research & Consumer Insights στην AOL).
Όσοι παρακολουθήσουν τις εργασίες του Webinar, θα ενημερωθούν για το μέγεθος και την ανάπτυξη της ευρωπαϊκής online διαφημιστικής αγοράς, τον τρόπο με τον οποίο αποδίδει σε σύγκριση με άλλα media, τις τάσεις σε display, paid-for-search, classifieds & directories, την ανάπτυξη της video και mobile διαφήμισης στην Ευρώπη, τις αιτίες που συγκρατούν την online διαφήμιση από περαιτέρω ανάπτυξη και την πορεία της σε 27 ευρωπαϊκές αγορές.
Το συγκεκριμένο event θα επικεντρωθεί στα αποτελέσματα της μελέτης IAB Europe AdEx Benchmark 2015, ώστε να βγάλει χρήσιμα συμπεράσματα για την ευρωπαϊκή online διαφημιστική αγορά. Σημειώνεται πως η έκθεση, στα βασικά της σημεία, αποκαλύπτει πως η αξία της online αγοράς τη φετινή χρονιά θα αγγίξει τα 36,4 δισεκατομμύρια ευρώ, αφήνοντας για πρώτη φορά πίσω την αντίστοιχη τηλεοπτική αγορά των 33,3 δισ. ευρώ.
Ο Director of Advertising Research στην IHS Technology και research partner του IAB Europe, Daniel Knapp θα παρουσιάσει τα ευρήματα της έκθεσης, ενώ θα τοποθετηθούν επίσης οι Jean-Paul Edwards (Strategy και Product Development Director στην OMD EMEA), Anita Caras (Head του International Research & Consumer Insights στην AOL).
Όσοι παρακολουθήσουν τις εργασίες του Webinar, θα ενημερωθούν για το μέγεθος και την ανάπτυξη της ευρωπαϊκής online διαφημιστικής αγοράς, τον τρόπο με τον οποίο αποδίδει σε σύγκριση με άλλα media, τις τάσεις σε display, paid-for-search, classifieds & directories, την ανάπτυξη της video και mobile διαφήμισης στην Ευρώπη, τις αιτίες που συγκρατούν την online διαφήμιση από περαιτέρω ανάπτυξη και την πορεία της σε 27 ευρωπαϊκές αγορές.