Google: Απάντηση στις αιτιάσεις της ΕΕ για το Android
Τι αναφέρει ο Kent Walker, Αντιπρόεδρος και Γενικό Διευθυντής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι αναφέρει ο Kent Walker, Αντιπρόεδρος και Γενικό Διευθυντής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα social media προέβλεψαν επιτυχώς το αποτέλεσμα των Αμερικανικών εκλογών, όπως γράφει ο Andre van Loon, εresearch and insight director της We are Social σε άρθρο του στο campaign
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Samsung δημοσίευσε μια ολοσέλιδη έντυπη διαφήμιση στις Ηνωμένες Πολιτείες για να απολογηθεί για τα προβλήματα που προκάλεσε η χρήση των smartphones Note 7.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Viber παρουσιάζει τη νέα υπηρεσία Public Accounts για επιχειρήσεις και εμπορικά σήματα που επιθυμούν να αλληλεπιδρούν με το διεθνές κοινό τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα live υπηρεσία grooming μέσω Facebook Messenger που θα βγάλει τους άνδρες από διλήμματα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈργο βασισμένο στα τελευταία πρότυπα web design και user interface και απόλυτα συμβατό με όλες τις συσκευές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑύξηση 59% παρουσίασε στα διαφημιστικά του έσοδα το Facebook κατά τη διάρκεια των τριών μηνών που ολοκληρώθηκαν στα τέλη Σεπτέμβρη και σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια γεύση από την καθημερινότητα με υπερυψηλές ταχύτητες internet δίνει η COSMOTE στους συνδρομητές της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Ένωσης Εκδοτών Διαδικτύου για τον Σεπτέμβριο του 2016
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πιο πρόσφατη έρευνα της Kaspersky Lab και της B2B International έχει εγείρει ανησυχίες για την ασφάλεια των ατόμων άνω των 55 ετών όταν βρίσκονται online.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυξημένα κατά 18% σε σύγκριση με την περσινή χρονιά, ήταν τα διαφημιστικά έσοδα της Google για το τρίμηνο που ολοκληρώθηκε στο τέλος Σεπτεμβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπαντήσεις σε ερωτήματα που απασχολούν τους διαφημιζόμενους για τα Social Media επιχείρησε να δώσει το session που διοργάνωσε ο ΣΔΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory