Website launch για την Ένωση Ελλήνων Σχεδιαστών Μόδας
Όνειρο και απώτερος στόχος της Ένωσης είναι η δημιουργία Ελληνικής Ακαδημίας Μόδας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌνειρο και απώτερος στόχος της Ένωσης είναι η δημιουργία Ελληνικής Ακαδημίας Μόδας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑφορά την αδειοδότηση για την πραγματοποίηση εκδηλώσεων σε αρχαιολογικούς χώρους, μνημεία, ιστορικούς τόπους και μουσεία αλλά και την αξιοποίησή τους σε διαφημίσεις και ταινίες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο έδωσε στη δημοσιότητα η CEO της πλατφόρμας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την επικοινωνία και διάχυση των αποτελεσμάτων της πράξης «Οργανωτική Αναβάθμιση και Ψηφιακός Μετασχηματισμός του Δικτύου των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) και των παρεχόμενων δημοσίων υπηρεσιών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛανσαρίστηκε πριν από λίγες ημέρες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑDigital επικοινωνία, social media και performance marketing
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι απατεώνες εκμεταλλεύονται τη δημοφιλία και τη φρενίτιδα που προκαλούν οι 2 πολυαναμενόμενες ταινίες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤου ομίλου ΙΑΣΩ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότερες από 300.000 Δραστηριότητες, διαθέσιμες για τους πελάτες σε Ευρώπη και Ηνωμένο Βασίλειο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο β' τρίμηνο του 2023 σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της CPR
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι κακόβουλοι χρήστες χρησιμοποιούν διάφορες παραπλανητικές τακτικές, εκμεταλλευόμενοι τη βάση δεδομένων της εφαρμογής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μηχανή υποστηρίζεται από AI και παρέχει προστασία τόσο σε τοπικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory