Στη Warply τα TGI Fridays
Συνεργασία για το νέο loyalty πρόγραμμα και το mobile app "Fridays™ Club"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεργασία για το νέο loyalty πρόγραμμα και το mobile app "Fridays™ Club"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τίτλο OPEN AS F
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ'"Eνα πρώιμο πείραμα που επιτρέπει στους χρήστες να χρησιμοποιούν την παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη" όπως το χαρακτηρίζει ο τεχνολογικός κολοσσός.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο concept design της ιστοσελίδας ανήκει στη διαφημιστική εταιρεία The Newtons Laboratory, ενώ η Umobit είναι υπεύθυνη για τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη, καθώς και το UI & UX της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε στόχο την καθοδήγηση της επόμενης τεχνολογικής μετάβασης και τη διασφάλιση ενός ασφαλούς, αξιόπιστου, δίκαιου και συμπεριληπτικού ψηφιακού περιβάλλοντος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αγαπημένα 4G/5G smartphones, tablets, smart home προϊόντα, και αξεσουάρ από δημοφιλή brands κατασκευαστών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαι την εξατομικευμένη εμπειρία πελατών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΨηφιακές και άλλες υπηρεσίες προώθησης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια κλοπή εμπορικών μυστικών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι ανέφερε ο Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας σε συνάντηση με δημοσιογράφους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνδεικτικά επάνω στην πλατφόρμα του βασίστηκε η Tempo OMD Hellas για να «τρέξει» μία διαφορετική καμπάνια για την Continental η οποία μάλιστα διακρίθηκε στα φετινά Mixx Awards
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εφαρμογή θα επιτρέπει στους χρήστες να μεταφέρουν τους υπάρχοντες followers και τα ονόματα των λογαριασμών τους από το Instagram
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory