ΔΟΛ: Επέλεξε την ATC για το gamos.gr
O Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη (ΔΟΛ) επέλεξε την Athens Technology Center (ATC) για την δημιουργία του νέου gamos.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη (ΔΟΛ) επέλεξε την Athens Technology Center (ATC) για την δημιουργία του νέου gamos.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαθένας μπορεί να δημιουργήσει τa δικά του reports, απλά, γρήγορα, και οικονομικά με τη βοήθεια της Rocketgraph.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι καταναλωτές αναμένουν ότι τα interfaces τεχνητής νοημοσύνης (AI) θα αντικαταστήσουν τις οθόνες των smartphones, μεταξύ άλλων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα 16 δισ. ευρώ η αξία της online διαφήμισης στην Ευρώπη το πρώτο μισό του 2015, σύμφωνα με έεκθεση που δημοσίευσε το IAB Europe.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 1ο εξειδικευμένο Home & Tech affiliate event!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ ανέθεσε στην Digital Minds τη διαχείριση του τηλεοπτικού περιεχομένου του ΑΝΤ1 TV στο YouTube.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροσθήκη 9 mobile websites στο δυναμικό του δικτύου από τα μέσα Δεκεμβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη σεζόν αυτή, η Staff Jeans αναδεικνύει τη μοναδικότητα των ανθρώπων μέσα από την καινούρια της Younique συλλογή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Στον αέρα» το νέο εταιρικό site της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας που δημιούργησε για λογαριασμό της η Communication Effect...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛίγο πριν το τέλος της φετινής χρονιάς, η Socialab εμπνεύστηκε και υλοποίησε για το Lipton Ice Tea μία προωθητική ενέργεια διαφορετική από τις άλλες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο μεγαλύτερο δίκτυο Ψηφιακών Μέσων στην Ελλάδα παρουσιάζει τη νέα του εικαστική ταυτότητα, το flower.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Threenitas ανέπτυξε την επιτυχημένη εφαρμογή “winbank mycard” για την Τράπεζα Πειραιώς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory