Συνεργασία Εργαστηρίων Klorane - DigitalWise
Ο όμιλος Pierre Fabre αναθέτει στη DigitalWise την online προώθηση της νέας σειράς αντιγήρανσης μαλλιών των εργαστηρίων Klorane.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο όμιλος Pierre Fabre αναθέτει στη DigitalWise την online προώθηση της νέας σειράς αντιγήρανσης μαλλιών των εργαστηρίων Klorane.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H Αγγελική Κοκκορόγιαννη εντάσσεται στην ομάδα της httpool Hellas και αναλαμβάνει τη θέση Sales Manager για το Twitter, το LinkedΙn και το δίκτυο της httpool Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέες ΙΤ εφαρμογές και υπηρεσίες που βασίζονται στο cloud, προστίθενται στις ολοκληρωμένες λύσεις τεχνολογίας COSMOTE Business IT Solutions.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Έσοδα ρεκόρ ύψους 1 δισ. δολαρίων προβλέπεται πως θα αποφέρει το 2016 ο κλάδος της εικονικής πραγματικότητας (Virtual Reality - VR), σύμφωνα με έρευνα της Deloitte.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πληροφορίες του Business Insider αναφέρουν πως οι χρήστες του, παρακολουθούν περί τα 7 δισ. video clips σε καθημερινή βάση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ολοκληρώνοντας τον πρώτο κύκλο της εκλογής του ο Κυριάκος Μητσοτάκης βρίσκεται στο κέντρο της διαδικτυακής κινητικότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο δίκτυο της Brainfood Media εντάσσονται πλέον τα www.elculture.gr, www.funkycook.gr και www.toarkoudi.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η θρυλική σειρά «The X-Files» επιστρέφει μετά από 13 χρόνια, αποκλειστικά στο FOX, με 6 νέα, συναρπαστικά επεισόδια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Lighthouse ξεκίνησε συνεργασία με τα καταστήματα GATSOULIS, προχωρώντας στην υλοποίησης του e-shop της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
O 2ος κύκλος του Certificate in Digital Marketing της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης ξεκινά στις 21/1/2016, ανανεωμένος και αυξημένος στις 110 ώρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H νέα τεχνολογία που συνδυάζει τις ταχύτητες σταθερού και κινητού δικτύου για ακόμα πιο γρήγορο Internet, αποκλειστικά σε επιλεγμένα καταστήματα COSMOTE.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ξεπέρασε το 80% η πληθυσμιακή κάλυψη 4G, ενώ η επένδυση για ανάπτυξη θα συνεχιστεί και το 2016
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory