IAB Hellas: Νέο σεμινάριο Content Marketing
Content Marketing & Native Advertising Seminar από το IAB Hellas, τη Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου, με σημαντικούς εισηγητές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑContent Marketing & Native Advertising Seminar από το IAB Hellas, τη Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου, με σημαντικούς εισηγητές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο έμπειρο στέλεχος αναλαμβάνει καθήκοντα Brand & Online Executive Director, αναφερόμενος στον Γενικό Εμπορικό Διευθυντή της εταιρείας, Κώστα Τσαγκανό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Nescafé και η OgilvyOne φέρνουν μπροστά σε μια οθόνη τα πιο ενδιαφέροντα ξεκινήματα, μέσα από το nescafeforstarters.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ LeasePlan Hellas υποδέχεται το 2015 με μία μοναδική καινοτομική εφαρμογή, την LeasePlan Greece.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο εμπορικό portfolio της DPG Digital Media εντάσσεται το Culturenow.gr, το δημοφιλές site για την Τέχνη και τον Πολιτισμό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο παράθυρο της διεθνούς ειδησεογραφίας στην Ελλάδα και των ελληνικών εξελίξεων άνοιξε η ελληνική έκδοση της Huffington Post που ξεκίνησε την λειτουργία της από την Πέμπτη 20 Νοεμβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρεμιέρα με 3.7 εκατ. μοναδικούς επισκέπτες έκανε το νέο MSN.gr, παρουσιάζοντας σημαντική αύξηση σε σχέση με τον Οκτώβριο του 2013.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις 21 Νοεμβρίου, οι κάτοικοι Κ. Μακεδονίας, Θεσσαλίας, Στερεάς Ελλάδας και Β. Εύβοιας συντονίζουν τους δέκτες τους στις συχνότητες του επίγειου ψηφιακού τηλεοπτικού σήματος της Digea.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Facebook at Work, που δοκιμάζεται ήδη από εταιρείες, έρχεται για να συναγωνιστεί το LinkedIn.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ MRB Hellas ανέλαβε την αποκλειστική διάθεση των υπηρεσιών “listening247” και “communities247” της Digital MR στην ελληνική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα εποχή για το ειδησεογραφικό και ενημερωτικό site που εκμεταλλεύεται εμπορικά η DPG, με ανανεωμένο design, νέες λειτουργίες και ενότητες για τους αναγνώστες του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία ανάπτυξης επιχειρησιακών εφαρμογών λογισμικού δημιούργησε τη νέα ιστοσελίδα του Ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory