#ImAnAthenian με τη στήριξη της Tribal Worldwide
Η Tribal Worldwide Athens στηρίζει τη νέα social καμπάνια της Marketing Greece και του ΔΑΑ, που είναι αφιερωμένη στην Αθήνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Tribal Worldwide Athens στηρίζει τη νέα social καμπάνια της Marketing Greece και του ΔΑΑ, που είναι αφιερωμένη στην Αθήνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεχίζεται η επέκταση του δικτύου VDSL του ΟΤΕ σε ολόκληρη την Ελλάδα, με νέες περιοχές κάλυψης από τις αρχές Οκτωβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔικαιώματα χρήσης ραδιοσυχνοτήτων για 15 χρόνια στις φασματικές περιοχές των 800MHz και των 2,6GHz κατοχύρωσαν τα τρία δίκτυα κινητής τηλεφωνίας που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Linkwise διοργανώνει το πρώτο εξειδικευμένο fashion affiliate event στην Αθήνα, την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕμπνευσμένο από τον Μηχανισμό των Αντικυθήρων το νέο λογότυπο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ TailWind, σε συνεργασία με τη Focus Bari, παρουσιάζει στην ελληνική αγορά το AdEffect, που προσφέρει ακριβείς μετρήσεις για τις online branding καμπάνιες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα 135 εκατ. ευρώ το συνολικό ποσό της επένδυσης σε φάσμα 800MHz και 2,6GHz, που προσφέρει υψηλότερες ταχύτητες και ποιοτικότερη κάλυψη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπίσημη παρουσίαση του 2nd Screen Sportimo στην Sportel 2014 στο Monaco.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ‘Ρεπορτάζ Χωρίς Σύνορα’ και συνεχής ενημέρωση από το tvxs.gr, μέσω της πλατφόρμας LG Smart TV.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Ελλάδα από τις 31/10 μέσω του δικτύου καταστημάτων ΟΤΕ - COSMOTE - ΓΕΡΜΑΝΟΣ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ τεχνολογία και οι τηλεπικοινωνίες πρωταγωνιστές στην ενάλια έρευνα για το ναυάγιο των Αντικυθήρων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ένωση Ιδιοκτητών Περιφερειακών Σταθμών απάντησε σε ερώτηση του ΣΥΡΙΖΑ για την ψηφιακή μετάβαση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory