LG: Ξεκινά η κυκλοφορία του V10
Το πρώτο smartphone της σειράς V της LG προσφέρει αναβαθμισμένες δυνατότητες multimedia και μια σειρά εξαιρετικών χαρακτηριστικών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το πρώτο smartphone της σειράς V της LG προσφέρει αναβαθμισμένες δυνατότητες multimedia και μια σειρά εξαιρετικών χαρακτηριστικών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Project Agora πρωτοπορεί στο Programmatic Video παρουσιάζοντας το \"Magic\", μία σειρά καινοτόμων Native Video Ad-Formats.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Warply Ad Network επεκτείνει τη συνεργασία του με τον Όμιλο Ant1 με την προσθήκη του Antenna.gr στο roster των premium mobile web sites.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το πρόγραμμα αυτο-διαφήμισης της Google καινοτομεί και προσπαθεί να απαντά άμεσα στις καταναλωτικές προκλήσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Prasinanea.gr, στο πλαίσιο της συνεχούς ανάπτυξης και εξέλιξης των brands του ομίλου της 24MEDIA, αποκτά νέα μορφή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Κωτσόβολος γιορτάζει τα 65 χρόνια παρουσίας στον κόσμο της τεχνολογίας και δεν σταματά να εκπλήσσει με δυνατές προσφορές!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με αφορμή την πρόσφατη συμμετοχή της LG στο Spetses Mini Marathon 2015, η Τζώρτζια Σταυροπούλου μιλάει στο adbusiness για τη φιλοσοφία “Life’s Good”...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέα, πλήρης δικαίωση της Forthnet στην υπόθεση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων του Κυπέλλου Ελλάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η νέα συνεργασία, που δεν έχει περιοριστικό χαρακτήρια για τους συμμετέχοντες, αφορά σε search και διαφήμιση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το ολοκληρωμένο course 120 ωρών έρχεται από την KnowCrunch.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Typografos.Gr και Cartoon Bee ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους με στόχο την προώθηση καινοτόμων υπηρεσιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H EKO επέλεξε τη Lighthouse για να υλοποιήσει το website της, εκεί οπού μπορεί να ανατρέξει ο καθένας για να ενημερωθεί για όσα σχετίζονται με την εταιρεία πετρελαιοειδών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory