Στο portfolio της DPG το Culturenow
Στο εμπορικό portfolio της DPG Digital Media εντάσσεται το Culturenow.gr, το δημοφιλές site για την Τέχνη και τον Πολιτισμό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο εμπορικό portfolio της DPG Digital Media εντάσσεται το Culturenow.gr, το δημοφιλές site για την Τέχνη και τον Πολιτισμό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το παράθυρο της διεθνούς ειδησεογραφίας στην Ελλάδα και των ελληνικών εξελίξεων άνοιξε η ελληνική έκδοση της Huffington Post που ξεκίνησε την λειτουργία της από την Πέμπτη 20 Νοεμβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρεμιέρα με 3.7 εκατ. μοναδικούς επισκέπτες έκανε το νέο MSN.gr, παρουσιάζοντας σημαντική αύξηση σε σχέση με τον Οκτώβριο του 2013.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στις 21 Νοεμβρίου, οι κάτοικοι Κ. Μακεδονίας, Θεσσαλίας, Στερεάς Ελλάδας και Β. Εύβοιας συντονίζουν τους δέκτες τους στις συχνότητες του επίγειου ψηφιακού τηλεοπτικού σήματος της Digea.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Facebook at Work, που δοκιμάζεται ήδη από εταιρείες, έρχεται για να συναγωνιστεί το LinkedIn.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η MRB Hellas ανέλαβε την αποκλειστική διάθεση των υπηρεσιών “listening247” και “communities247” της Digital MR στην ελληνική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέα εποχή για το ειδησεογραφικό και ενημερωτικό site που εκμεταλλεύεται εμπορικά η DPG, με ανανεωμένο design, νέες λειτουργίες και ενότητες για τους αναγνώστες του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εταιρεία ανάπτυξης επιχειρησιακών εφαρμογών λογισμικού δημιούργησε τη νέα ιστοσελίδα του Ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο πρωτότυπος online διαγωνισμός «Τα καλά πράγματα έρχονται σε…» στην εταιρική σελίδα της Tetra Pak Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το IAB Europe λανσάρισε τη Multi-Device and Connected World Library of Research για να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά την ανάγκη εμβάθυνσης στο διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο της media κατανάλωσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο σεφ Δημήτρης Σκαρμούτσος πρωταγωνιστεί στην Online branded εκπομπή που δημιούργησε η OgilvyOne Athens για το Total της ΦΑΓΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σταθερότητα και ανοδική πορεία για τον Όμιλο το πρώτο εννεάμηνο του τρέχοντος οικονομικού έτους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory