To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Persado: Ολοκλήρωσε χρηματοδότηση 30 εκατ. δολαρίων

Persado: Ολοκλήρωσε χρηματοδότηση 30 εκατ. δολαρίων
Βασικός επενδυτής η Goldman Sachs και συμμετοχή των Bain Capital Ventures, StarVest Partners, American Express Ventures και Citi Ventures

Η Persado, η πλατφόρμα παραγωγής γνωσιακού περιεχομένου (cognitive content), ανακοίνωσε ότι ολοκλήρωσε έναν τρίτο γύρο χρηματοδότησης, ύψους 30 εκατομμυρίων δολαρίων, με βασικό επενδυτή την Goldman Sachs και συμμετοχή των Bain Capital Ventures, StarVest Partners, American Express Ventures και Citi Ventures, οι οποίες έχουν ήδη επενδύσει σε προηγούμενους γύρους στην εταιρεία.

Η Persado συνδυάζει τις δυνατότητες της γλώσσας με την ανάλυση δεδομένων έτσι ώστε να μεγιστοποιήσει την αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας. Η πλατφόρμα της Persado, η μοναδική του είδους της και μία από τις ελάχιστες που έχουν επιτύχει ως τώρα να προϊοντοποιήσουν και να εμπορευματοποιήσουν γνωσιακές τεχνολογίες, επεξεργάζεται γλωσσικά χαρακτηριστικά βάσει αλγορίθμων μηχανικής μάθησης (machine learning), προκειμένου να παράγει τους συγκεκριμένους εκείνους συνδυασμούς λέξεων, φράσεων και εικόνων που θα κινητοποιήσουν ένα ακροατήριο μεγάλης κλίμακας, σε πραγματικό χρόνο.
 
“Η Persado αλλάζει δραματικά τον τρόπο με τον οποίο οι οργανισμοί επικοινωνούν, εξοπλίζοντας τα brands με «έξυπνο περιεχόμενο» που έχει απήχηση στο εκάστοτε ακροατήριο και το παροτρύνει να δράσει”, ανέφερε ο Αλέξης Βρατσκίδης, Διευθύνων Σύμβουλος και συνιδρυτής της εταιρείας. “Αυτός ο πιο πρόσφατος γύρος χρηματοδότησης θα μας επιτρέψει να συνεχίσουμε να επενδύουμε τόσο στο προϊόν που έχουμε αναπτύξει όσο και στις πωλήσεις. Επιπλέον, θα επιταχύνει την επέκτασή μας σε περισσότερα ψηφιακά κανάλια, αλλά και σε άλλους τομείς πέρα από το marketing όπως για παράδειγμα σε προγράμματα φαρμακευτικής συμμόρφωσης, στο fitness και την ποιότητα ζωής, στη δραστηριοποίηση στα κοινά, στη διαχείριση ανθρώπινων πόρων και αλλού”.

Από τη σύστασή της, η Persado έχει αναπτύξει γνωσιακό περιεχόμενο για περισσότερες από 4000 προωθητικές καμπάνιες marketing μέσα από ένα ευρύ φάσμα ψηφιακών καναλιών. Έχει συγκεντρώσει δεδομένα από καμπάνιες με πάνω από 40 δισεκατομμύρια «εντυπώσεις» (impressions). Περισσότερα από 75 παγκόσμια brands, συμπεριλαμβανομένων των τριών από τις πέντε μεγαλύτερες εκδότριες πιστωτικών καρτών στη Βόρεια Αμερική και εταιρειών που ανήκουν στις Fortune 100 όπως η Microsoft, η Verizon Wireless, η Citi και η Sears, χρησιμοποιούν την Persado για να μεγιστοποιήσουν την αποτελεσματικότητα των καμπανιών marketing που εκπονούν. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την αύξηση 49,5% κατά μέσο όρο των conversions, την βελτίωση κατά 68,4% του click-through rate και ένα δις δολάρια επιπλέον έσοδα αθροιστικά για τους πελάτες της.