To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στην Ogilvy το Performance Marketing του Φεστιβάλ Αθηνών - Επιδαύρου

Στην Ogilvy το Performance Marketing του Φεστιβάλ Αθηνών - Επιδαύρου

Τις προωθητικές ενέργειες των επικείμενων παραστάσεων, μέσω Performance και Display Advertising, ανέλαβε η Ogilvy για το Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου 2023.

Πιο συγκεκριμένα, η ομάδα Performance Marketing κατέστρωσε την στρατηγική επικοινωνίας υλοποιώντας την προώθηση επιλεγμένων παραστάσεων οι οποίες απευθύνονταν τόσο στο εγχώριο όσο και στο διεθνές κοινό που βρίσκεται στην χώρα μας.

Στόχος ήταν αφενός η ενίσχυση του awareness για κάποιες από τις σπουδαιότερες θεατρικές και μουσικές παραστάσεις της χρονιάς, όπως οι «Anne Sophie Mutter» και «Ο Κήπος των Ηδονών του Philippe Quesne»  στο Ηρώδειο, η «Μήδεια του Frank Castorf» στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου αλλά και παραστάσεις στην urban σκηνή του Φεστιβάλ, στην Πειραιώς 260.

Αφετέρου, εξίσου σημαντικός ήταν και ο στόχος για την αγορά εισιτηρίων online, επιλογή που φάνηκε να εξυπηρετεί τους θεατές, οι οποίοι μπορούσαν να αποκτήσουν τα εισιτήρια τους άμεσα και εύκολα τόσο μπαίνοντας στο website του Φεστιβάλ , όσο και μέσω του viva.gr.