Teads: Παγκόσμια έρευνα Smartphone σε συνεργασία με την GWI
Το 68% των ερωτηθέντων συμφώνησε ότι ένα τηλέφωνο δεν είναι απλώς ένα προϊόν τεχνολογίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο 68% των ερωτηθέντων συμφώνησε ότι ένα τηλέφωνο δεν είναι απλώς ένα προϊόν τεχνολογίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια να καταστεί δυνατό, εγκαταστάθηκε ένα σύστημα πολλαπλών καμερών με lidar σε ένα ηλεκτρικό όχημα BMW i3
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌλες οι επιχειρηματικές μονάδες ήταν κερδοφόρες για ολόκληρο το οικονομικό έτος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα αυτοκίνητα του Street View έχουν αιχμαλωτίσει και μοιραστεί με το κοινό πάνω από 220 δισεκατομμύρια εικόνες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρόκειται για το νέο τρόπο ανταμοιβής των creators στην πλατφόρμα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑντιπροσωπεύεται αποκλειστικά στην Ελλάδα από τη Fast River
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνισχύοντας περαιτέρω τη δέσμευσή της για την οικοδόμηση μιας ασφαλούς πλατφόρμας ανταλλαγής μηνυμάτων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ 1η Prosumer έρευνα στην Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι νέες δυνατότητες κάνουν ακόμη πιο ελκυστική την εφαρμογή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑποτελεί μια εντυπωσιακή digital signage πρόταση με μοναδικό σχεδιασμό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Spotify αποκτά επίσημη παρουσία στο Roblox και λανσάρει το Spotify Island.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMε πάνω από 90 χρόνια πορεία, η motorola έχει αλλάξει το πρόσωπο του tech industry πολλές φορές στη ιστορία της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory