Ένας στους τρεις δεν γνωρίζει πώς να προστατευθεί στο διαδίκτυο
Τι αποκαλύπτει έρευνα της Kaspersky Lab
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι αποκαλύπτει έρευνα της Kaspersky Lab
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως δημοσιεύθηκε η ΚΥΑ για την προκήρυξη καθεστώτος για την ενίσχυση παραγωγής ψηφιακών παιχνιδιών στην Ελλάδα.
Yλοποίηση ολοκληρωμένης λύσης και πλάνου ενεργειών Disaster Recovery
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠολλοί επιλέγουν το κέρδος από τη διασφάλιση της ακεραιότητας των διαδικτυακών τους δεδομένων - αλλά με ενδεχομένως μεγάλες δαπάνες και συνέπειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα εικόνα συμβαδίζει με τη δυναμική της εταιρείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑKαι το 2018 σημείωσε αύξηση σε τζίρο και λειτουργική κερδοφορία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο του 6ου κύκλου του προγράμματος Digital News Initiative (DNI) της Google
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο 2015, η Google λάνσαρε το DNI Fund
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH WIND αποσκοπεί στην προσέλκυση υποψηφίων υψηλού δυναμικού για την ενίσχυση του φυτωρίου ταλέντων που έχει δημιουργήσει από το 2015
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑEίναι ο τέταρτος τηλεοπτικός σταθμός που συμμετέχει στο δίκτυο των content providers της glomex
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ολοκλήρωση του συνεδρίου, “How Digital-Ready we are as Greek market” ανέδειξε νέες οπτικές γωνίες αξιολόγησης της τρέχουσας Ελληνικής πραγματικότητας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠλήθος συνεργατών και πελατών τίμησαν την εταιρία, δίνοντας το δυναμικό «παρών» στην εκδήλωση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory