PressiousArvanitidis: Νέα online υπηρεσία εκτυπώσεων
Μία νέα, πρωτοποριακή για τον κλάδο των εκτυπώσεων υπηρεσία, παρουσίασε πριν από λίγες ημέρες η PressiousArvanitidis
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία νέα, πρωτοποριακή για τον κλάδο των εκτυπώσεων υπηρεσία, παρουσίασε πριν από λίγες ημέρες η PressiousArvanitidis
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Κώστας Λουκάς αναλαμβάνει καθήκοντα Γενικού Διευθυντή Δημόσιου Τομέα στη Microsoft, για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Oracle και το Snapchat ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους για τη μέτρηση της επίπτωσης της ψηφιακής διαφήμισης στον πραγματικό κόσμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ATC αναπτύσσει πλατφόρμα επιβεβαίωσης social media περιεχομένου σε συνεργασία με την Deutsche Welle (DW)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρουσιάστηκαν στο Παγκόσμιο Συνέδριο Προγραμματιστών (WWDC) που πραγματοποιήθηκε στο Σαν Φρανσίσκο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Samsung εγκαινίασε μία νέα ψηφιακή τάξη για την πραγματοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων στο Μουσείο Ακρόπολης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ericsson ενισχύει την 4G κάλυψη δικτύου κινητής τηλεφωνίας και στα 10 γαλλικά γήπεδα που φιλοξενούν το Euro του 2016
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Samsung ανακοινώνει την κυκλοφορία του Galaxy S7 edge Injustice Edition, σε συνεργασία με την Warner Bros και την DC Entertainment.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣχεδιασμός και ανάπτυξη του πρώτου watch customizing application που λάνσαρε η Hublot στην Διεθνή Έκθεση Ρολογιού BASELWORLD 2016.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροηγμένες ευρυζωνικές υπηρεσίες δωρεάν στους μεγαλύτερους αρχαιολογικούς χώρους της Ελλάδας, σε μια επένδυση που ξεπερνά τα 2 εκατ. ευρώ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ LG Electronics (LG) ήταν χρυσός χορηγός στο Xbox Arena Festival, που διοργανώθηκε από την Microsoft Ελλάς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι αποκαλύπτει έρευνα της Samsung Electronics για τον τρόπο με τον οποιο αντιμετωπίζουν οι Ευρωπαίοι την τεχνολογική ορολογία. Τι ισχύει για τους Έλληνες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory