To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Coca-Cola Τρία Έψιλον: Δυναμικό πλάνο επικοινωνίας για τον premium Caffè Vergnano

Coca-Cola Τρία Έψιλον: Δυναμικό πλάνο επικοινωνίας για τον premium Caffè Vergnano

Του Δημήτρη Τσουκαλά

Παρουσία σε 300 σημεία του δικτύου ΗΟRECA στην Ελλάδα θέλει η Coca-Cola Τρία Έψιλον να έχει ο “Caffè Vergnano” στο τέλος της τρέχουσας χρονιάς. Όπως ανέφερε χθες η Μαρία Αναργύρου-Νίκολιτς, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola Τρία Έψιλον για Ελλάδα και Κύπρο σε εκδήλωση για το επίσημο λανσάρισμα του brand, αυτή την στιγμή ο Caffè Vergnano βρίσκεται σε 100 σημεία στην αγορά HORECA. Στόχος δε είναι να αποκτήσει παρουσία σε 1000 σημεία ΗΟRECA σε βάθος πενταετίας. Η προσπάθεια αυτή θα υποστηριχθεί με σημαντική επένδυση από πλευράς   Coca-Cola Τρία Έψιλον, που θα περιλαμβάνει την παροχή υψηλής τεχνολογίας μηχανών καφέ σε συνεργάτες, καινοτόμα εργαλεία, έμφαση στην εκπαίδευση τόσο εσωτερικά όσο και στους ανθρώπους των πελατών καθώς και δυναμικό πλάνο επικοινωνίας, που θα έχει στο επίκεντρο του τελικό σημείο πώλησης. Όπως σημειώθηκε η Coca-Cola Τρία Έψιλον, για την νέα προσθήκη στο χαρτοφυλάκιο καφέ της  ποντάρει στην επικοινωνία στα καταστήματα και στο experiential. Θα υπάρχει και above the line επικοινωνία αλλά όχι με τον κλασσικό τρόπο, σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρείας, με την αξιοποίηση digital καναλιών, κλαδικών μέσων και άλλων.

Μάλιστα η κα. Μαρία Αναργύρου-Νίκολιτς διευκρίνισε πως η σημαντική αυτή επένδυση δεν αποτελεί μέρος του προγράμματος ύψους 75 εκατ. ευρώ που έχει ανακοινώσει η εταιρεία αλλά αποτελεί πρόσθετη δαπάνη, που αποδεικνύει και την δέσμευση της Coca-Cola Τρία Έψιλον τόσο στην κατηγορία καφέ όσο και στο κανάλι HORECA.  «H επωνυμία Caffè Vergnano είναι μια εξαιρετικά σημαντική προσθήκη στο χαρτοφυλάκιό μας, καθώς εστιάζει έντονα στον κλάδο HoReCa, που αποτελεί κινητήριο δύναμη ανάπτυξης για εμάς και τους πελάτες μας. Ο Caffè Vergnano ενισχύει την ευελιξία του 24/7 χαρτοφυλακίου μας και μας δίνει τη δυνατότητα να προσφέρουμε ένα χαρτοφυλάκιο καφέ που καλύπτει μια ευρεία γκάμα προτιμήσεων των καταναλωτών. Η ευελιξία του χαρτοφυλακίου μας, σημαίνει ότι μπορούμε να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να παρέχουν τη καλύτερη πρόταση για κάθε περίσταση κατανάλωσης, ενώ τους προσφέρουμε αξία μέσω των προϊόντων υψηλής ποιότητας» σημείωσε η ίδια.

Θα πρέπει να αναφερθεί πως η Coca-Cola Τρία Έψιλον στην κατηγορία καφέ υλοποιεί dual strategy καθώς διαθέτει και τον Costa Coffee, που μέσα σε δυο χρόνια έχει αποκτήσει παρουσία σε 500 σημεία HORECA ενώ διανέμεται και μέσω του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων, όπου οι κάψουλες espresso της μάρκας διαθέτουν μερίδιο αγοράς της τάξης του 5,5% και ο αλεσμένος καφές 8%., με στόχο και στις δυο περιπτώσεις να φτάσουν σύντομα το 10%.



Ο Caffè Vergnano , όπως σημειώθηκε αποτελεί πιο premium επιλογή και διατίθεται αποκλειστικά αυτή την στιγμή σε καταστήματα HoReCa, με ένα ολοκληρωμένο προϊοντικό χαρτοφυλάκιο σε μορφή κόκκων και συνολικά 6 blends espresso, σε δύο διαθέσιμες γκάμες, την 1882 Line σε συσκευασίες 100% R-PET 2.5kg και την Classic Line με 4 κωδικούς σε συσκευασία 1kg. Βέβαια, θα πρέπει να τονιστεί πως η εταιρεία κρατά ανοιχτό το ενδεχόμενο για τοποθέτηση στο κανάλι retail σε βάθος χρόνου.

Επίσης όπως αναφέρθηκε η Coca-Cola Τρία Έψιλον δεν σκοπεύει να αναπτύξει με ιδιόκτητα καταστήματα  το format που διαθέτει η Caffè Vergnano στην καφεστιαση αλλά θα υπάρξουν embassy outlets συνεργατών της με το συγκεκριμένο look and feel.

Όπως ανέφερε στο πλαίσιο της εκδήλωσης ο Πρόδρομος Νικολαΐδης Coffee Business Director της Coca-Cola HBC (υπεύθυνος για 29 χώρες), η πολυεθνική έχει ήδη λανσάρει τον Caffè Vergnano σε 12 αγορές, μεταξύ των οποίων Βουλγαρία, Σερ- βία, Μαυροβούνιο, Ιρλανδία, Πολωνία, Τσεχία και Σλοβακία αλλά για την ώρα δεν οριστικοποιηθεί το πλάνο περαιτέρω ανάπτυξης σε άλλες χώρες. Εξέφρασε, όμως, την βεβαιότητα πως στην Ελλάδα θα καταγραφεί η σημαντικότερη ανάπτυξη για το brand.

Στο ίδιο μήκος κύματος η Carolina Vergnano, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Caffè Vergnano δήλωσε: «Η ελληνική αγορά ήταν πάντα πολύ σημαντική και αγαπητή σε εμάς. Τώρα, χάρη στη συνεργασία με την Coca-Cola Τρία Έψιλον, αισθανόμαστε ισχυρότεροι σε σχέση με τις αναπτυξιακές μας φιλοδοξίες. Συνδυάζοντας την εμπειρία, το δίκτυο και την τεχνογνωσία της Coca-Cola Τρία Έψιλον, με την κληρονομιά του καφέ, τα διακεκριμένα προϊόντα και τη βαθιά γνώση του κλάδου, συνθέτουμε τα κατάλληλα εφόδια για να επιταχύνουμε την επέκτασή μας και να φέρουμε τον αυθεντικό espresso μας στους Έλληνες καταναλωτές.»


Από την μεριά της Αθηνά Ποπώφ, Coffee, Pr. Spirits και Snacks Business Director της Coca-Cola Τρία Έψιλον, ανέφερε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που καλωσορίζουμε και επισήμως στο χαρτοφυλάκιό μας τον Caffè Vergnano. Έναν καφέ, που αποτελεί συνώνυμο της ιταλικής κληρονομιάς, της αυθεντικότητας, της ποιότητας και της μοναδικότητας και απαντά στις ανάγκες των καταναλωτών με καινοτόμα και ποιοτικά προϊόντα που σέβονται τις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης. Αξιοποιώντας τις εμπορικές μας δυνατότητες και την τεχνογνωσία μας για άριστη ενεργοποίηση στα σημεία πώλησης, επιθυμούμε να είναι το κορυφαίο brand ιταλικού espresso που προτιμούν οι πελάτες και οι καταναλωτές μας στον κλάδο HoReCa».

Ο Caffè Vergnano αντιπροσωπεύει τον αυθεντικό ιταλικό espresso, με περισσότερα από 140 χρόνια ιστορίας, έχοντας πάντα στον πυρήνα του αξίες όπως η κληρονομιά, η ποιότητα, η βιωσιμότητα, το πάθος και η κομψότητα. Παράγεται από μία ιταλική οικογενειακή επιχείρηση με ιστορία από το 1882 και έδρα τη Santena στην Ιταλία, που προσφέρει τον αυθεντικό Ιταλικό espresso σε όλο τον κόσμο, για πάνω από 140 χρόνια.  Η Coca-Cola HBC AG ανακοίνωσε στις 25 Ιουνίου 2021 πως η θυγατρική της CC Beverages Holdings II BV κατέληξε σε συμφωνία για την απόκτηση του 30% της ιταλικής εταιρείας καφέ Casa Del Caffè Vergnano SpA και πλέον αποτελεί και μέτοχο και συνεργάτη του ιταλικού οίκου καφέ. Θα πρέπει να αναφερθεί πως ο Caffè Vergnano διέθετε παρουσία στην Ελλάδα και πριν από την συμφωνία με την Coca-Cola Τρία Έψιλον καθώς συνεργαζόταν με την TRK Coffee & Beverages, που είχε αναλάβει την διανομή. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης αναφέρθηκε πως η εταιρεία διερεύνησε διάφορα σενάρια συνεργασίας με τον Γιώργο Τρίκα αλλά τελικά δεν κατέληξαν σε κάποια συμφωνία.