Spec 1 εκατ. ευρώ από το Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης Κρήτης
Αφορά στην υλοποίηση ενός συνόλου δράσεων συμβατικής και ψηφιακής προβολής και σήμανσης των περιοχών UNESCO Κρήτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αφορά στην υλοποίηση ενός συνόλου δράσεων συμβατικής και ψηφιακής προβολής και σήμανσης των περιοχών UNESCO Κρήτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα των Ελληνικών Βραβείων Σχεδιασμού Οπτικής Επικοινωνίας - ΕΒΓΕ 2021
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η διεθνής εταιρεία τεχνολογίας πληρωμών, παρουσίασε σήμερα το “Meet Visa”, την πρώτη φάση εξέλιξης της εμπορικής της ταυτότητας, δίνοντας έμφαση στο πλήθος των νέων δυνατοτήτων που προσφέρει το δίκτυο της και στη δέσμευσή της να διευκολύνει την οικονομική ένταξη σε παγκόσμιο επίπεδο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κλασικό, αλλά και ανανεωμένο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Aνέλαβε τον εξ ολοκλήρου σχεδιασμό για το νέο food brand με founder τη Χριστίνα Μπόμπα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
To νέο επιχειρηματικό εγχείρημα της Χριστίνας Μπόμπα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ποιος είναι ο ρόλος της τυπογραφίας στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή; Πώς ωφελεί τα brands; Πού πρέπει να εστιάζουν οι type designers; Ποιες είναι οι τάσεις που καταγράφονται; Οι ειδικοί τοποθετούνται στο adbusiness.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στρατηγικός σχεδιασμός της νέας εταιρικής ταυτότητας για την Ελλάδα και το εξωτερικό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου παρουσιάζει τη νέα οπτική ταυτότητα, την οποία υπογράφει ο designer/creative director Δημήτρης Παπάζογλου και η ομάδα του DpS / Athens
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο πλαίσιο του μετασχηματισμού της επαναπροσδιορίζει το όραμα και τις αξίες της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παραχωρώντας τη θέση του στη λέξη «Love», την «καρδιά» της μάρκας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα Burger King προχώρησαν σε redesign του brand, συμπεριλαμβανομένων του logo, των συσκευασιών φαγητού και των εστιατορίων, με στόχο να βελτιωθεί σε θέματα όπως η εξάλειψη των συντηρητικών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory