To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Δράσεις προβολής από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου

Δράσεις προβολής από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου


Αρχικά απέστειλε πρόσκληση εκδήλωση ενδιαφέροντος στην Butterfly Communication (Ρόζα Εδιάρογλου)  για «τη διαφημιστική προβολή της Περιφερειακής Ενότητας Κυκλάδων, της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, σε κεντρικούς σταθμούς του Μετρό του Λονδίνου σε 30 πάνελ που θα είναι τοποθετημένα εντός των πλατφορμών αναχώρησης των σταθμών για δεκατέσσερις (14) ημέρες και συγκεκριμένα από τις 04 έως τις 17 Νοεμβρίου 2024».  Το συνολικό κόστος της δαπάνης ανέρχεται στο ποσό των 36.518,00 € ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24% και η σχετική προσφορά πρέπει να αποσταλεί μέχρι την Παρασκευή 13 Σεπτέμβριου.

Επίσης απέστειλε πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος στην Aegean Airlines για την «προώθηση της περιφερειακής ενότητας Κυκλάδων μέσω οργανικών αναρτήσεων και μέσω πληρωμένης ψηφιακής καμπάνιας, με στόχο την επέκταση της τουριστικής περιόδου κατά τους μήνες Οκτώβριο και Νοέμβριο». Το συνολικό κόστος της δαπάνης ανέρχεται στο ποσό των 37.200,00 € ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24% και η σχετική προσφορά πρέπει να υποβληθεί μέχρι και την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2024.

Τέλος η PwC έλαβε πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος « για την εκπόνηση σχεδίου για τη δημιουργία οδηγού υλοποίησης του σήματος πιστοποίησης που αφορά τον ξενοδοχειακό κλάδο και σχετίζεται με το “The Rhodes Co-Lab Project” για την Περιφερειακή Ενότητα Δωδεκανήσου».

Ο οδηγός ο οποίος θα προκύψει από αυτό το σχέδιο, θα αποτελέσει ένα σημαντικό εργαλείο και μέρος της αλυσίδας που χρειάζεται για την επίτευξη της βέλτιστης δυνατής προβολής των ξενοδοχειακών μονάδων και κατ’ επέκταση του τουριστικού προϊόντος της Ρόδου.

Η απόκτηση του σήματος-πιστοποίησης και ο επίσημος χαρακτηρισμός των επιχειρήσεων αυτών ως βιώσιμων, θα τους προσφέρει ένα μοναδικό συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών τους και επομένως αύξηση των επισκεπτών και άρα των εσόδων, τόσο για τις ίδιες όσο και εν γένει για τον προορισμό.

Το σχέδιο - οδηγός για τα ξενοδοχεία θα περιλαμβάνει τα παρακάτω:

  • το σκοπό και τις διαστάσεις του σήματος Rhodes Co-Lab με βάση την υφιστάμενη στρατηγική βιώσιμης ανάπτυξης της Ρόδου,
  • τις υποχρεώσεις των μελών ανά μέγεθος εταιρείας (μικρομεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις) με βάση τις 4 Αρχές Βιωσιμότητας του Co-Lab,
  • τον καθορισμό συγκεκριμένων περιοχών στοχοθεσίας, αντίστοιχων δράσεων και δεικτών παρακολούθησης συμπεριλαμβανομένων των χρονοδιαγραμμάτων και των οροσήμων,
  • τα βήματα για την έκδοση πιστοποιήσεων,
  • το χρονοδιάγραμμα των υποχρεώσεων των μελών,
  • τα επόμενα βήματα ως προς τη διατήρηση του σήματος.


Το συνολικό κόστος της δαπάνης ανέρχεται στο ποσό των 37.200,00 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%, ευρώ και η σχετική προσφορά πρέπει να υποβληθεί  μέχρι και την Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2024.