To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ελληνικά Οινοποιεία: Ο Γ. Καράμπελας νέος Senior Executive Στρατηγικής και Επιχειρηματικής Ανάπτυξης

Ελληνικά Οινοποιεία: Ο Γ. Καράμπελας νέος Senior Executive Στρατηγικής και Επιχειρηματικής Ανάπτυξης

Ο Όμιλος ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΙΝΟΠΟΙΕΙΑ AE, ανακοίνωσε την ένταξη του Γιώργου Καράμπελα στη διοικητική του ομάδα ως Senior Executive Στρατηγικής και Επιχειρηματικής Ανάπτυξης. Με μεγάλη εμπειρία στον χώρο του retail και του brand strategy, ο κ. Καράμπελας, έρχεται να ενισχύσει δυναμικά το συνολικό αποτύπωμα του Ομίλου, που περιλαμβάνει τα Οινοποιεία Μπουτάρη, το Κτήμα Σεμέλη και το φυσικό μεταλλικό νερό ΙΟΛΗ, ενώ συμμετέχει στο επενδυτικό πλάνο της PREMIA Properties και της ΤΕΜΕΣ Α.Ε. για την παραγωγή και την εκμετάλλευση των παραγόμενων κρασιών της ευρύτερης περιοχής της Πελοποννήσου.

O Γιώργος Καράμπελας έχει διατελέσει Marketing Director στην Κωτσόβολος επί 10 έτη, συμβάλλοντας στην εδραίωση της εταιρείας ως ηγέτιδας στο χώρο.   Έκτοτε, έχει αφήσει το στίγμα του ως στρατηγικός σύμβουλος και υπεύθυνος ανάπτυξης σε σημαντικούς οργανισμούς όπως  Lamda Development,  Kraft Paints,  Media Strom,  Πλαίσιο, 362 Grocery και Nova Constructions (Lux & Easy / Hilton Garden Inn). Από τη θέση του στην Nova Constructions, ήταν υπεύθυνος για τη συμφωνία και την υλοποίηση  με την Hilton για το άνοιγμα του πρώτου Hilton Garden Inn στην Αθήνα στην Λεωφ. Συγγρού 234.  

Κατέχει International MBA από το Πανεπιστήμιο του Glamorgan, B.B.A. από το Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος (Deree College) και πιστοποίηση NLP Practitioner και  έχει παρακολουθήσει προγράμματα ηγεσίας στο Henley Business School και στο Windsor Leadership Trust. Είναι επιπλέον Γενικός Γραμματέας στο Ελληνοβρετανικό Επιμελητήριο, και μέλος στο Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου  Αποφοίτων Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος (Pierce-Deree).

Ο νέος του ρόλος στον όμιλο ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΙΝΟΠΟΙΕΙΑ AE, σηματοδοτεί μία νέα εποχή δημιουργικότητας και επιχειρηματικής εξωστρέφειας, με στόχο την ανάδειξη και την ανάπτυξη των σημάτων που εκπροσωπούνται από τον Όμιλο και την περαιτέρω εδραίωσή τους ως πρεσβευτές ποιότητας και αυθεντικότητας.