
Η MAGIQ DOORZ «οδηγεί» ανατρεπτικά τη YAMAHA στην επόμενη μέρα μετά την πανδημία
Ένα motivational SoMe βίντεο της MAGIQ DOORZ που διεγείρει τις αισθήσεις και την αγάπη για την YAMAHA με έναν διαφορετικό τρόπο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα motivational SoMe βίντεο της MAGIQ DOORZ που διεγείρει τις αισθήσεις και την αγάπη για την YAMAHA με έναν διαφορετικό τρόπο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ έρευνα παρουσιάζει ότι ο τουρισμός και η φιλοξενία ένιωσαν το βάρος των περιορισμών που σχετίζονται με την COVID και μείωσαν την καταναλωτική δαπάνη - με περίπου τις μισές επιχειρήσεις σε αυτούς τους τομείς να αναφέρουν ότι είχαν κλείσει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMε τίτλο συζήτησης "Made in Greece Brands: δημιουργώντας επιτυχημένες Ελληνικές μάρκες".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ προπονητής του Ολυμπιακού επισκέφτηκε τα γραφεία του Μεγάλου Χορηγού της ΚΑΕ Ολυμπιακός και μίλησε με τους εργαζόμενους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈναρξη 22 Ιουνίου 2020.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Σχεδιασμός και παραγωγή υλικού προώθησης και προβολής» από την Περιφερειακή Ενότητα Χανίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο να βρίσκεσαι πίσω από το τιμόνι ενός Jeep είναι ο ιδανικός τρόπος για επανεκκίνηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών επικοινωνίας και διαφήμισης στην πρωτοπόρο Ευρωπαϊκή πλατφόρμα on demand μεταφορών ανέλαβε η Giraffes in the Kitchen Cyprus.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο εκθεσιακό και συνεδριακό κέντρο Metropolitan Expo απέκτησε από την TUV Austria την πιστοποίηση Covid Shield – Επίπεδο Principal*.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Υπεύθυνος Σχεδιασμού και Ανάπτυξης eLearning & Blended Learning Συνεργατικών Περιβαλλόντων, για Επιχειρήσεις και Εκπαιδευτικούς Οργανισμούς».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναθέσεις από την «Ένωση Αγροτών Συνέταιρων Αργολίδας "Ρέα"» και τον Αγροτικό Πτηνοτροφικό Συνεταιρισμό Ιωαννίνων «Η Πίνδος»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας με ένα κοινωνικό μήνυμα καλεί τους καταναλωτές να στηρίξουν το λιανικό εμπόριο της χώρας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory