 
            
            
        Νέα συνεργασία αία* relate με τον Όμιλο Fais
H αία* relate αναλαμβάνει τη λειτουργία του Γραφείου Τύπου του Ομίλου Fais.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        H αία* relate αναλαμβάνει τη λειτουργία του Γραφείου Τύπου του Ομίλου Fais.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Βραβεύτηκε για 4η συνεχόμενη χρονιά, από τον οργανισμό Top Employers Institute
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Κορυφαία διάκριση στον τομέα του Ανθρώπινου Δυναμικού απέσπασε η PepsiCo σε Ελλάδα και Κύπρο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Η DHL είναι ο επίσημος συνεργάτης μεταφορών της νέας ταινίας του πράκτορα 007, με τίτλο No Time To Die.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Aναγνωρίστηκε ως Top Employer, για την αριστεία της στις εργασιακές συνθήκες και τις πρακτικές Ανθρωπίνου Δυναμικού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Με σκοπό την ανάπτυξη επιχειρηματικών σχεδίων ανέργων νέων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        H Capa Epsilon καταθέτει επίσημα την δική της νεωτερική και λειτουργική πρόταση, με στόχο να οδηγηθεί η επιχειρηματικότητα στο δρόμο της δημιουργίας, της αειφορίας και της οικονομικής ανάπτυξης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Το Συνέδριο θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 30 και την Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2020, στο αμφιθέατρο του ΕΒΕΑ, υπό την αιγίδα της Α.Ε Προέδρου της Δημοκρατίας, η οποία και θα κηρύξει την έναρξη των εργασιών του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Σ' αυτό θα συζητηθούν θέματα που απασχολούν τις γυναίκες επιχειρηματίες και εργαζόμενες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Σημείο συνάντησης και ανταλλαγής τεχνογνωσίας για τον σχεδιασμό ολοκληρωμένων μοντέλων βιώσιμης επιχειρηματικής ανάπτυξης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Μια πετυχημένη συνεργασία συνεχίζεται με δύο ηγέτες στην κατηγορία τους, την πιο επιτυχημένη ελληνική ομάδα μπάσκετ, την ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ και την κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας, Lenovo, να ανανεώνουν την κοινή τους πορεία και για φέτος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Ο Business Executive Officer και Channel Category Sales Development Manager της CPW Ελλάς Α.Ε. (Nestlé Cereals), εξηγούν τις τάσεις που καταγράφονται στην αγορά δημητριακών και τον τρόπο με τον οποίο έχει χτίσει την επιτυχία της σε αυτήν η μάρκα Fitness
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
                                                        
                                                    
                                                Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
 
                                                        
                                                    
                                                Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
 
                                                        
                                                    
                                                Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
 
                                                        
                                                    
                                                Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
 
                                                        
                                                    
                                                Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
 
                                                        
                                                    
                                                Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
 
                                                        
                                                    
                                                Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
 
                                                        
                                                    
                                                «Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory