ΣΕΒ: "Μάρκετινγκ και Διαφήμιση για Πετυχημένες Εξαγωγές"
Εργαστήριο για την ενίσχυση της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εργαστήριο για την ενίσχυση της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η παρουσίαση του προγράμματος ’’Agora» Calabria’’ πραγματοποιήθηκε στις 27 Νοεμβρίου στην έδρα του Ελληνο-Ιταλικού Επιμελητηρίου στην Αθήνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μεγαλύτερη διοργάνωση για την εργασία πραγματοποιήθηκε από το Skywalker.gr στις 8 και 9 Νοεμβρίου στο συνεδριακό κέντρο «Ιωάννης Βελλίδης»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«Επιχειρηματική αειφορία» με κεντρικό ομιλητή εκπρόσωπο του πρωθυπουργού,τον καθηγητή κ. Κωνσταντίνο Αραβώση, Γενικό Γραμματέα Φυσικού Περιβάλλοντος & Υδάτων29 και 30 Νοεμβρίου 2019, Πολυχώρος Πολιτισμού Αθηναΐς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το CEO Clubs Greece επιχείρησε μια αναδρομή στην τελευταία δεκαετία που σημάδεψε την Ελλάδα μέσα από τις αυθεντικές μαρτυρίες των μελών του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη νέα εποχή που έχει ξεκινήσει για τα καταστήματά της με ολοκαίνουργια τμήματα και νέες ψηφιακές υπηρεσίες, παρουσίασε πρόσφατα η ΑΒ Βασιλόπουλος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η δωρεάν ημερίδα που προσφέρει έμπνευση & ιδέες στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Επίσης ολοκλήρωσε τη μετεγκατάσταση στο νέο χώρο όπου στεγάζονται τα γραφεία της εταιρείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο νέο παγκοσμιοποιημένο και ψηφιακό περιβάλλον, τα επώνυμα προϊόντα, πέρα από συντελεστής ανάπτυξης, προσφέρουν και τεράστιες κοινωνικές υπηρεσίες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΠΑΕ ΑΕΚ και ISOPLUS ανανεώνουν τη χορηγική τους συνεργασία για τρίτη συνεχόμενη σεζόν και όλα τα αγωνιστικά τμήματα της ομάδας συνεχίζουν να καλύπτουν τις ανάγκες των παικτών τους με συμπληρώματα διατροφής myelements sports.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το επιτυχημένο πρόγραμμα υποστήριξης, της Novartis Hellas, για γυναίκες που έχουν βιώσει τον καρκίνο μαστού, έρχεται ακόμα πιο ολοκληρωμένο στην Αθήνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μέσω διαδραστικών οθονών τελευταίας τεχνολογίας θα προαγάγει μια συναρπαστική εμπειρία αγορών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory