11ο CEO Summit «Τι ηγεσία θέλουμε;»
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το συνέδριο στο οποίο έδωσαν το παρών διακεκριμένοι ομιλητές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το συνέδριο στο οποίο έδωσαν το παρών διακεκριμένοι ομιλητές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο συνέδριο συμμετείχαν 140 στελέχη επιχειρήσεων από όλη την Ελλάδα, αλλά και το εξωτερικό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Leadmark διοργάνωσε με ιδιαίτερη επιτυχία το 1ο συνέδριο με θέμα AI: Maximize Business Results.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με μια μεγάλη γιορτή επισφραγίστηκε η χορηγική συνεργασίατων εζα Fine Lager και εζα Premium Pilsener με τον Ολυμπιακό για τα επόμενα 3 χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Media2day Εκδοτική Α.Ε. και η StockWatch Ltd ξεκίνησαν στρατηγική συνεργασία στον τομέα της οικονομικής ενημέρωσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Non-Executive Directors’ Club in Greece, με την αιγίδα του NED Club των Financial Times, πραγματοποίησε με ιδιαίτερη επιτυχία την εκδήλωση “Corporate Governance in the Boardroom.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με πολύ μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Brainstorming Game που διοργάνωσε το Marketing Club.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ γιορτάζει 20 χρόνια παρουσίας και προσφοράς στην ελληνική κοινωνία με ένα επετειακό Συμπόσιο με τίτλο "Ο Στρατηγικός Ρόλος του Μάρκετινγκ στο Made in Greece", το οποίο θα διεξαχθεί τη Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2018
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Aνακοίνωσαν την ανανέωση της χορηγικής συνεργασίας τους.
Η CRETA FARMS παρουσιάζει την ανατροπή στο αλλαντικό, καθώς η εταιρία, με το βλέμμα στραμμένο στον καταναλωτή, απαντά για ακόμη μία φορά στις διατροφικές του ανησυχίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
To βραβευμένο concept «Δωμάτιο του Μέλλοντος» παρουσίασε στο πρόσφατο συνέδριο του ΣΕΤΕ η Κωτσόβολος, ανοίγοντας την πόρτα στο μέλλον του ξενοδοχειακού κλάδου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Χρυσός Οδηγός, καλωσορίζοντας την nrg στον όμιλο της Motor Oil, προχώρησε στη σύναψη στρατηγικής συνεργασίας μαζί της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory