To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

PepsiCo-Ήβη: Aύξηση πωλήσεων 5%-7% για το 2010

PepsiCo-Ήβη: Aύξηση πωλήσεων 5%-7% για το 2010
PepsiCo-Ήβη: Aύξηση πωλήσεων 5%-7% για το 2010

Aυτά τόνισε, μεταξύ άλλων, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Παύλος Κατσιβέλης, σε συνάντηση με εκπροσώπους του Τύπου και επισήμανε πως ήδη στο πρώτο τρίμηνο οι πωλήσεις «τρέχουν» με ρυθμούς 5%. Η τιμολογιακή πολιτική που θα ακολουθήσει η εταιρεία το τρέχον έτος θα είναι ανάλογη, επιδιώκοντας τα προϊόντα της να είναι τουλάχιστον 30% φθηνότερα σε σχέση με τον κύριότερο ανταγωνιστή της.
Στόχος, όπως υπογράμμισε ο κ. Κατσιβέλης, «είναι να αποκαταστήσουμε -σε σχέση με τον ανταγωνισμό- τη θέση μας στην αγορά και έως το 2018 να ανεβάσουμε το μερίδιο στο 20% από 9,6% σήμερα και τις πωλήσεις στα 170 εκατ. ευρώ με 180 εκατ. ευρώ».
Σχετικά με τα οικονομικά μεγέθη για το 2009, οι πωλήσεις ανήλθαν σε 126 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 6,4% σε σχέση με το 2008 και τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν σε 300 χιλ. ευρώ. Επιπλέον, πέτυχε να ενισχύσει το μερίδιό της στην κατηγορία Cola κατά 2,6%, στο 8,2% και στα αναψυκτικά (non cola) σε 23,9%, αυξημένο κατά 3,6%. Η στρατηγική της PepsiCo Ήβη θα βασιστεί και στην κυκλοφορία νέων καινοτόμων προϊόντων.
Λανσαρίστηκε η «Ήβη Fruitea», μια νέα φυσική σειρά αναψυκτικών, η οποία θα υποστηριχθεί με έντονη διαφημιστική προβολή. Όσον αφορά στο θέμα του ανταγωνισμού στην αγορά μη αλκοολούχων ποτών, ο κ. Κατσιβέλης ανέφερε ότι η PepsiCo-Ήβη θα επιδιώξει την παρέμβαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού, ζητώντας να εξεταστούν οι συνθήκες που επικρατούν και να ενεργοποιηθεί η διαδικασία της αυτεπάγγελτης έρευνας.

TAGS: Latest news