To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Secret Key - Focus Bari: Έρευνα για το Customer Experience στις επιχειρήσεις στην Ελλάδα

Secret Key - Focus Bari: Έρευνα για το Customer Experience στις επιχειρήσεις στην Ελλάδα

Ειδικά για το Athens, 3RD Customer Experience Festival που θα υλοποιηθεί από τη Secret Key στις 25 Μαϊου, η Focus Bari σχεδιάζει και υλοποιεί την 1η έρευνα στην Ελλάδα μεταξύ επαγγελματιών για την εμπειρία του πελάτη.

Η Άννα Καραδημητρίου, Αντιπρόεδρος της εταιρίας Focus Bari, πιστοποιημένη από την Satmetrix® ως NPS2 Certified Associate και έχοντας  στην ευθύνη της τις εξειδικευμένες περιοχές  του Customer Experience & Innovation θα παρουσιάσει στις 25 Μαϊου  αποτελέσματα της Β2B  έρευνας που απαντάνε σε ερωτήματα , όπως τα ακόλουθα :

  • Πώς αντιλαμβάνονται οι εταιρίες στην Ελλάδα σήμερα το Customer Experience και την σημαντικότητά του για την υγεία, επιτυχία και ανάπτυξή τους;
  • Επενδύουν οι εταιρίες στην Ελλάδα σήμερα στο Customer Experience και με ποιο τρόπο;
  • Πως είναι οργανωμένες, υπάρχουν εξειδικευμένες διευθύνσεις CX ή όχι, και ποιες άλλες διευθύνσεις εμπλέκονται /συνεργάζονται για το transformation του οργανισμού προς την customer centric εποχή;
  • Ποιες οι κύριες ενέργειες & δράσεις για την δημιουργία υψηλού Customer Experience  στην Ελλάδα σήμερα, σε ποιο βαθμό γίνονται από την εταιρία εσωτερικά, σε ποιο βαθμό μέσω εξωτερικών συνεργασιών
  • Πόσο ικανοποιημένοι ή όχι είναι σήμερα οι Ελληνικοί οργανισμοί από τους εξειδικευμένους επαγγελματίες του τομέα Customer Experience;  Από ποιους και με ποιες προϋποθέσεις  προσδοκούν τις επιθυμητές τους λύσεις;
  • Πως παρακολουθούν οι εταιρίες τα KPI’s αλλά και το ROI στο Customer Experience, ποιοι οι βασικοί δείκτες & ποια τα αποτελέσματα στην Ελληνική αγορά σήμερα;

Η ταυτότητα του 3RD Customer Experience Festival

Ανοίγει την αυλαία του για 3η φορά στις 25 Μαϊου στο Κτήμα Αριάδνη (Βαρυμπόμπη) για να προβάλει κορυφαίες , διεθνείς πρακτικές στο Customer Experience Management. Aνώτερα και ανώτατα στελέχη όλων των κλάδων της αγοράς αναμένονται και αυτή τη φορά να παρευρεθούν για να λάβουν εξειδικευμένη γνώση, στρατηγικές , πρακτικές και εργαλεία για τον “δημιουργικό επανασχεδιασμό της εμπειρίας του πελάτη” (RE-DESIGNING THE CUSTOMER EXPERIENCE ).

Τα στελέχη (senior & top management) θα απολαύσουν εισηγήσεις από διεθνείς Customer Experience Experts, Virtual Tour  από Trendwatchers στις διεθνείς αγορές , Βιωματικό Εργαστήριο Θετικής Ψυχολογίας, πάνελ συζήτησης και πρακτικές καινοτομίας στο σχεδιασμό της εμπειρίας του πελάτη σε πολλούς και διαφορετικούς κλάδους της εμπορικής δραστηριότητας.

Ενδεικτικά  International Best Practices που θα παρουσιαστούν φέτος είναι  Amazon, Ebay, Dolce&Gabbana, UnMade, Gentle Monsters, Aesop, Marc Jacobs, Conflict Kitchen, Purpose Hotel, Tam Airlines, Lidl ενώ θα συζητηθούν τάσεις  όπως chatbot- based conversational commerce,show(w)ping, female-focused retail , glocal approach κλπ