To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Συνεργασία ΥΠΑΑΤ με ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Συνεργασία ΥΠΑΑΤ με ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Συνεργασία ΥΠΑΑΤ με ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Σύμφωνο Συνεργασίας με την Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία «ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ», υπέγραψε ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Καθηγητής Αθανάσιος Τσαυτάρης. Τη  «ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ» εκπροσώπησε ο Γενικός Διευθυντής της, κ. Γεώργιος Καλούδης, ενώ παρόντες ήταν ο Πρόεδρος του Δ.Σ., κ. Ανδρέας Γαβριηλίδης και το Μέλος του Δ.Σ., κ. Ιωάννης Αρτινός.
 
«Προχωράμε σε Συμμαχία για την πρόοδο της γεωργίας, καθώς όλοι είμαστε στην ίδια πλευρά αυτής της μάχης» ανέφερε χαρακτηριστικά, ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.

Στόχος της συμφωνίας είναι η ανάδειξη των δράσεων που υλοποιεί το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων για την ενίσχυση της εξωστρέφειας των ελληνικών ποιοτικών αγροτικών προϊόντων, τη διασύνδεση του πρωτογενούς τομέα με τον δευτερογενή της μεταποίησης, αλλά και τον τριτογενή των υπηρεσιών και δη του Τουρισμού.

Επιπλέον θα δοθεί έμφαση στην ενίσχυση και υποστήριξη της τάσης επιστροφής στην ύπαιθρο με σκοπό την αυτοαπασχόληση στον αγροτικό κλάδο μέσα από το δίκτυο των εταιριών που είναι μέλη της «ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ».

Όπως δήλωσε και ο Πρόεδρος της «ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ», κ. Ανδρέας Γαβριηλίδης, «ακόμη και υψηλόβαθμα στελέχη των επιχειρήσεων θα συμβάλλουν στην ενίσχυση των δράσεων που προωθεί το Υπουργείο».

Το ΥΠΑΑΤ θα έχει την αμέριστη υποστήριξη της «ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ» μέσα στα πλαίσια του Εθελοντισμού και της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης των ενταγμένων Επιχειρήσεων-Μελών. Οι επιχειρήσεις και οι συλλογικοί φορείς τους, καλούνται να εντάξουν στο πρόγραμμα της ευρύτερης επικοινωνίας τους εντός και εκτός Ελλάδος, στοιχεία της καμπάνιας του υπουργείου και έτσι να συνεισφέρουν στο άνοιγμα νέων αγορών και την ενίσχυση της εξωστρέφειας των ελληνικών παραδοσιακών αγροτικών προϊόντων, μέσω επικοινωνιακών δράσεων,(εκδηλώσεις, διαδικτυακές καμπάνιες, προβολή δημιουργικού υλικού) που στόχο έχουν την προώθηση της εικόνας και την προβολή της ‘αγροτικής’ Ελλάδας, εντός και εκτός συνόρων.

TAGS: Latest news