To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Global Marketer Week Athens 2022: 4 ακόμη νέοι ομιλητές

Global Marketer Week Athens 2022: 4 ακόμη νέοι ομιλητές

Τέσσερις ακόμη εξαιρετικά σημαντικές προσωπικότητες του διεθνούς marketing έρχονται στο Global Marketer Conference 2022 που θα πραγματοποιηθεί για πρώτη φορά στην Αθήνα, στις 7 Απριλίου 2022, στο πλαίσιο της Global Marketer Week.

Είναι η Taide Guajardo, Brand Senior Vice President Europe, Procter & Gamble, o Rupen Desai, Global CMO, Dole Sunshine Company, ο Sir John Hegarty, Co-founder and Creative Director, The Garage Soho και η Naomi Walkland, Vice President EMEA Marketing, Bumble, που θα έχουμε την ευκαιρία να ακούσουμε από κοντά μαζί με τον Raja Rajamannar της Mastercard και την Conny Braams της Unilever, που σήμερα αναδείχθηκε WFA Global Marketer 2021.

Οι πρωτοβουλίες που έχει αναλάβει και οι οργανισμοί για τους οποίους έχει εργαστεί κι εργάζεται ο Rupen εμπεριέχουν όλα όσα συζητάμε τα τελευταία χρόνια για Good Marketing. Global CMO στη Dole, μία εταιρία που πιστεύει ότι όλοι πρέπει να έχουν ίση πρόσβαση στην καλή διατροφή που παράγεται με βιώσιμες μεθόδους, συνιδρυτής του TS/28 που υποστηρίζει οργανισμούς να επιτύχουν στην “conscience economy”, μέλος του παγκόσμιου δημιουργικού συμβουλίου της Bayer και πρώην μέλος του Δ.Σ. της “Female Founders”, ενός μη κερδοσκοπικού οργανισμού που εργάζεται για την ισότητα των φύλων στην επιχειρηματικότητα και την ηγεσία, o Rupen είναι ένθερμος υποστηρικτής του ρόλου που μπορούν να διαδραματίσουν οι purposeful επιχειρήσεις και η δημιουργικότητα, στη σχέση των ανθρώπων με τον πλανήτη και την ευημερία.

Γεννημένη στο Μεξικό, οι αριθμοί που συνοδεύουν το βιογραφικό της Taide μιλούν από μόνοι τους: περισσότερα από 30 χρόνια πορείας στην P&G, εξαιρετικό performance σε 4 γεωγραφικές περιοχές, πολλές διαφορετικές θέσεις ευθύνης. Από το 2021 μέχρι σήμερα, ως Brand Senior Vice president Europe, είναι επικεφαλής περισσότερων από 1300 ταλαντούχων marketers, σε 49 χώρες. Όραμά της είναι να δημιουργεί και να εξελίσσει κορυφαία sustainable brands που ξεχωρίζουν. H Taide είχε εντυπωσιάσει με την ομιλία της το ελληνικό κοινό, στο συνέδριο “Digital Transformation: Take it or leave it” που είχε οργανώσει ο ΣΔΕ το 2016. «Οι μάρκες είναι δυνατές», είχε πει η Taide «και θα είναι εδώ για πάντα, αρκεί να έχουν τον άνθρωπο στο επίκεντρο και να προσαρμοστούν έτσι ώστε να προσφέρουν μια εξαιρετική εμπειρία υψηλής ποιότητας, σχετική με τις ανάγκες του σήμερα».

O Sir John Hegarty πρωταγωνίστησε επί 6 δεκαετίες στη σκηνή των advertising agencies, μετέχοντας είτε ως ιδρυτής είτε ως ιδρυτικό μέλος στις: Saatchi και Saatchi το 1970, TBWA το 1973, Bartle Bogle Hegarty το 1982. Το 2014 συνέβαλε στη δημιουργία της The Garage Soho, μίας εταιρίας που πιστεύει στο «χτίσμο» brands και όχι μόνο επιχειρήσεων, ενώ είναι συγγραφέας των βιβλίων “Hegarty on Advertising – Turning Intelligence into Magic” & “Hegarty on Creativity – there are no rules”. Μεταξύ των πολλών διακρίσεων που έχει λάβει, ξεχωρίζει η απονομή το 2007 του τίτλου του ιππότη από τη Βασίλισσα της Αγγλίας και το πρώτο βραβείο Lion of St Mark στο Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών το 2011.

Αν κα θα είναι κατά πάσα η νεότερη ομιλήτρια του φετινού line up, η Naomi έχει την ευθύνη για τα operations, τη στρατηγική και την επικοινωνία της Bumble σε ολόκληρη την Ευρώπη. Συνδυάζει με μοναδικό τρόπο επιχειρηματική οξυδέρκεια και δημιουργικότητα, για να στηρίξει την αποστολή της Bumble, που είναι η ενδυνάμωση των γυναικών, ώστε να κάνουν την πρώτη κίνηση στον έρωτα, τη ζωή και τις επιχειρήσεις. Το 2017 ίδρυσε τη διεθνή σειρά συζητήσεων ‘The Power of Quitting’, όπου, επιδραστικές γυναίκες -επαγγελματίες από όλο τον κόσμο μοιράζονται ιστορίες έμπνευσης για καριέρες με purpose.

Η εφαρμογή Bumble έχει σήμερα περισσότερους από 100 εκ χρήστες σε 15 χώρες, ενώ μετρά περισσότερες από 1,5 εκ πρώτες 
κινήσεις από γυναίκες και περισσότερα από 15 δις μηνύματα.