IN THE LOOP: Τέλος τα ποτήρια μίας χρήσης στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
Θα υπάρχουν μόνο επαναχρησιμοποιούμενα ποτήρια σε τρία συλλεκτικά σχέδια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Θα υπάρχουν μόνο επαναχρησιμοποιούμενα ποτήρια σε τρία συλλεκτικά σχέδια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα στελέχη της KPMG τρέξανε για καλό σκοπό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Santander Consumer Finance θα αποτελέσει αρωγό στις προσπάθειες των Ελλήνων οδηγών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Όλα τα έσοδα του OPEN DOOR RUN θα διατεθούν για την ενίσχυση του Κέντρου Ημέρας Ενηλίκων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το 2021, 7 στα 10 παιδιά που εκπληρώθηκε η ευχής τους, έπασχαν από καρκίνο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο πλαίσιο του “Pact 4 Sustainable Industry”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Wise Greece θα αποτελέσει τον Στρατηγικό Συνεργάτη Κοινωνικής Ευθύνης της Αγοράς Μοδιάνο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για πρώτη φορά στην Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εντυπωσιακά ηλεκτροκίνητα μοντέλα BMW, ΜΙΝΙ και BMW Motorrad προσκαλούν τους επισκέπτες του νέου αστικού πάρκου να τα γνωρίσουν από κοντά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ξεχωριστή πρωτοβουλία πολιτών ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός «Το Μεσολόγγι των Ντόπιων - Messlonghi by locals»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ενέργεια αυτή ξεκίνησε το 2016 στην Νέα Υόρκη, στα πλαίσια ενεργειών εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της UM
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δέσμευση της ελληνικής πολυπολιτισμικής πολυεθνικής για την εφαρμογή της ισότητας και των ίσων ευκαιριών στο εργασιακό περιβάλλον της Ελλάδας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory