Η WIND παρέχει δωρεάν επικοινωνία και εξοπλισμό στις 500 Κινητές Μονάδες Υγείας
Η πρωτοβουλία αυτή της WIND αποτελεί μέρος των δράσεων για την «επόμενη ημέρα»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πρωτοβουλία αυτή της WIND αποτελεί μέρος των δράσεων για την «επόμενη ημέρα»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Nova στηρίζει Οργανισμούς φροντίδας και προστασίας παιδιών σε όλη την Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑγορά 150 τετράμηνων «Συνδρομών αλληλεγγύης» για τα μέλη του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔίπλα σε ηλικιωμένους, μοναχικούς και Δομές φιλοξενίας παιδιών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε ΜΜΕ και Social Media με την συμμετοχή διάσημων προσωπικοτήτων απο διάφορους χώρους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτηρίζει τις δράσεις της ΜΚΟ «Γιατροί του Κόσμου» αλλά και της Ένωσης «Μαζί για το Παιδί» που σχετίζονται με τον ιό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπμελήθηκε video για την δωρεά ύψους 1 εκατ. ευρώ της εταιρείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυμβάλλει στην ευαισθητοποίηση σχετικά με τα μέτρα προφύλαξης από τον κορωνοϊο και την επιβράδυνση της διάδοσής του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑEνημερώνει για τις υπηρεσίες που παρέχει με σκοπό την αντιμετώπιση των επιπτώσεων από τη λήψη και την εφαρμογή των νέων μέτρων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο CSR Hellas προκηρύσσει τον 5ο Φοιτητικό Διαγωνισμό “Νίκος Αναλυτής”, στοχεύοντας στην ευρύτερη διάδοση των αρχών και αξιών της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ΟΠΑΠ στηρίζει ενεργά το σύστημα δημόσιας υγείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι νοσοκομειακές κλίνες θα παραδοθούν εντός ολίγων ημερών στο Υπουργείο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory