Nέα συλλεκτική συσκευασία MILKO με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο για καλό σκοπό
Είσαι μεγάλος φαν του MILKO και του MVP μας Γιάννη Αντετοκούνμπο; Θέλεις να έχεις και εσύ κάτι μοναδικό με την υπογραφή του;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕίσαι μεγάλος φαν του MILKO και του MVP μας Γιάννη Αντετοκούνμπο; Θέλεις να έχεις και εσύ κάτι μοναδικό με την υπογραφή του;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσα από την επίσημη ιστοσελίδα csr.ert.gr, η ΕΡΤ συμβάλλει στην ενημέρωση για θέματα Κοινωνικής Υπευθυνότητας και Βιώσιμης Ανάπτυξης, για όλους τους πολίτες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘεωρητικό μάθημα για το μπάσκετ από τον Head Coach & Basketball Director της Eurohoops Academy Εξέλιξις Α.Σ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαμπάνια ενημέρωσης για το δίκτυο Natura 2000
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ κίνηση αυτή εντάσσεται στη νέα στρατηγική της εταιρείας και θα ξεκινήσει από τα προϊόντα παγωτού που θα φέρουν τη σήμανση «Responsibly made for kids»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMε σκοπό να παρέχει στα παιδιά δημοσιογραφία υψηλής ποιότητας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 18η χρονιά το ArGOODaki, ο καθιερωμένος θεσμός κοινωνικής προσφοράς των Goody’s Burger House, μοίρασε αγάπη και χαμόγελα, ολοκληρώνοντας με επιτυχία άλλο ένα σημαντικό έργο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Πωλητές για μια ώρα, μέλη του Δ.Σ. και στελέχη του Συνδέσμου»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΡαντεβού στο Πρώτο Πρόγραμμα κάθε Σάββατο στις 15:00 με την Αθηνά Γιόγιακα, για ένα ενημερωτικό ταξίδι στον όμορφο κόσμο της προσφοράς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗχηρό μήνυμα των μαθητών-εθελοντών του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην προσφορά, τη διαδροµή και το έργο του αείµνηστου Γιώργου Αυλωνίτη τιµούν το Πανεπιστήµιο του Strathclyde και το IMS College, µε την προσφορά υποτροφίας στη µνήµη του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρόκειται για μία κοινή πρωτοβουλία του Υπουργού Τουρισμού, κ. Χάρη Θεοχάρη, του Δημάρχου Σαντορίνης, κ. Αντώνη Σιγάλα και του Προέδρου της Διοίκησης της Lidl Ελλάς, κ. Ιακώβου Ανδρεανίδη,
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory