Κάλεσμα ευαισθητοποίησης και προσφοράς από τον easy 97,2 και τον Αντέννα για τον Σύλλογο «ΦΛΟΓΑ»
Πάνω από 100 άνθρωποι μιλήσαν ζωντανά στον αέρα του σταθμού αλλά και στις προσωπικές τους σελίδες στα κοινωνικά δίκτυα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πάνω από 100 άνθρωποι μιλήσαν ζωντανά στον αέρα του σταθμού αλλά και στις προσωπικές τους σελίδες στα κοινωνικά δίκτυα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με στόχο κάθε συσκευή να χρησιμοποιείται στο μέγιστο των δυνατοτήτων της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η διαφήμιση εξυμνεί τη δύναμη της αφήγησης, να εμπνεύσει τη φαντασία και τη μαγεία που δημιουργείται όταν διαβάζουμε παρέα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα Χανιά, η Σαντορίνη, η Χαλκιδική, η Κέρκυρα, η Ρόδος και η Κως ήταν οι 6 προορισμοί που επιλέχθηκαν για φέτος, ενώ το πρόγραμμα θα συνεχιστεί και την επόμενη χρονιά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με την WIND μία δεύτερη ευκαιρία στην συσκευή δίνει πολλές στο περιβάλλον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για τη στήριξη του έργου του Συλλόγου γονιών παιδιών με καρκίνο «Φλόγα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σήμερα το πρωί η Μαρία Κωνσταντάκη ξεκίνησε την 1η από τις 5 ημέρες του μαραθωνίου, με αφετηρία το Ναύπλιο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αποχωρεί ο CEΟ Neil Munn
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Από περισσότερες από 20 διαφορετικές χώρες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα γραφεία δεν θα λειτουργήσουν τη Δευτέρα 11 Οκτωβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H συντακτική ομάδα του Queen.gr μαζί με τις bloggers και άλλους εργαζόμενους της DPG ανταποκρίθηκαν στο ψηφιακό κάλεσμα της διοργάνωσης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ιωνικός και Affidea «συμπαίκτες» ξανά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory