Πρόγραμμα Υποτροφιών COSMOTE 2019: Ξεκίνησαν οι δηλώσεις συμμετοχής
Aπευθύνεται σε πρωτοετείς φοιτητές ελληνικών πανεπιστημίων με οικονομικές και κοινωνικές δυσκολίες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAπευθύνεται σε πρωτοετείς φοιτητές ελληνικών πανεπιστημίων με οικονομικές και κοινωνικές δυσκολίες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η WIND επιβραβεύει τα παιδιά των εργαζομένων της που αριστεύουν
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τη νομοθεσία για το κάπνισμα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ιατρική και ψυχοκοινωνική υποστήριξη 600 παιδιών, προσφύγων και μεταναστών, διασφαλίζει «Το Χαμόγελο του Παιδιού», φορέας υλοποίησης του Διεθνούς Οργανισμού Μετανάστευσης (ΔΟΜ), στο πλαίσιο του προγράμματος PEDIA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ελληνικό πεντάγραμμο έχασε σήμερα έναν μεγάλο ερμηνευτή και τραγουδοποιό, τον αγαπημένο μας Λαυρέντη Μαχαιρίτσα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 5η συνεχή χρονιά, πραγματοποιεί την Εβδομάδα Οικογενειακού Εθελοντισμού στα «Κέντρα Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα προσφέρει τη δυνατότητα δωρεάν συμμετοχής σε όσους ανήκουν στην ηλικιακή κατηγορία 12 – 17 ετών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο λογότυπο κάνει άμεση αναφορά στο προσκοπικό κοντάρι που στήριξε τις περιπέτειες όλων των νέων εδώ και 110 χρόνια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΕΡΤ-ΕΡΤ3 διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά δράση Κοινωνικής Υπευθυνότητας κατά τη διάρκεια της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, από τις 7 έως και 15 Σεπτεμβρίου 2019.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Activate: Κίνημα Global Citizen»: ένα ντοκιμαντέρ 6 επεισοδίων που έρχεται να μας αφυπνίσει!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροσκαλεί τους φίλους και υποστηρικτές του να επισκεφτούν τα σχολικά bazaars που διοργανώνει σε πολλές περιοχές της Ελλάδας, να υποδεχτούν την σχολική χρονιά με Χαμόγελο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory