«Ψηφιακή» η παρουσία της WIND Ελλάς στις Ημέρες Καριέρας 2019
2 ημέρες αφιέρωσε η εταιρεία σε υποψήφιους εργαζομένους, μεταδίδοντας το πάθος της για τον ψηφιακό μετασχηματισμό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ2 ημέρες αφιέρωσε η εταιρεία σε υποψήφιους εργαζομένους, μεταδίδοντας το πάθος της για τον ψηφιακό μετασχηματισμό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Υδρόγειος Ασφαλιστική και ο ΕΣΑΚΕ ανανέωσαν τη συνεργασία για 8η συνεχή χρονιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνοιχτή συζήτηση διοργάνωσε ο ΣΔΕ στο πλαίσιο των Αριστείων Εταιρικής Υπευθυνότητας 2019
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTο κοινωνικό και επιχειρηματικό αποτύπωμα της εταιρείας για το 2018
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια πρώτη χρονιά η bwin ήταν ο Μεγάλος Χορηγός
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε κεντρικό μήνυμα “ΕμβολιάΖΩμαι”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος έδωσε και φέτος δυναμικό παρών, με 97 συμμετοχές στους αγώνες 10χλμ. & 5χλμ. και στον περίπατο των 2χλμ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι Έλληνες Πρόσκοποι δημιουργήσαν θεματικό τηλεοπτικό spot για να επικοινωνήσουν με το ευρύτερο κοινό στην Ελλάδα τη σημασία των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ145 τόνοι πλαστικού έχουν ήδη συλλεγεί από τις 9 παραλίες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, με τις δράσεις να συνεχίζονται έως και τον Οκτώβρη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧορηγίες σε εμβληματικούς συλλόγους και διεθνείς διοργανώσεις, όπως η Turkish Airlines EuroLeague, το 7DAYS EuroCup και το Basket League
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε στόχο την εξεύρεση τεχνολογικών ιδεών για την προστασία του περιβάλλοντος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠέμπτη δράση για το 2019, στους Αγίους Αναργύρους Αττικής
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory