Η Unlimited δημιουργεί για τo WWF Ελλάς
Καμπάνια ενημέρωσης για το δίκτυο Natura 2000
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Καμπάνια ενημέρωσης για το δίκτυο Natura 2000
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η κίνηση αυτή εντάσσεται στη νέα στρατηγική της εταιρείας και θα ξεκινήσει από τα προϊόντα παγωτού που θα φέρουν τη σήμανση «Responsibly made for kids»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Mε σκοπό να παρέχει στα παιδιά δημοσιογραφία υψηλής ποιότητας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για 18η χρονιά το ArGOODaki, ο καθιερωμένος θεσμός κοινωνικής προσφοράς των Goody’s Burger House, μοίρασε αγάπη και χαμόγελα, ολοκληρώνοντας με επιτυχία άλλο ένα σημαντικό έργο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«Πωλητές για μια ώρα, μέλη του Δ.Σ. και στελέχη του Συνδέσμου»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ραντεβού στο Πρώτο Πρόγραμμα κάθε Σάββατο στις 15:00 με την Αθηνά Γιόγιακα, για ένα ενημερωτικό ταξίδι στον όμορφο κόσμο της προσφοράς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ηχηρό μήνυμα των μαθητών-εθελοντών του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την προσφορά, τη διαδροµή και το έργο του αείµνηστου Γιώργου Αυλωνίτη τιµούν το Πανεπιστήµιο του Strathclyde και το IMS College, µε την προσφορά υποτροφίας στη µνήµη του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρόκειται για μία κοινή πρωτοβουλία του Υπουργού Τουρισμού, κ. Χάρη Θεοχάρη, του Δημάρχου Σαντορίνης, κ. Αντώνη Σιγάλα και του Προέδρου της Διοίκησης της Lidl Ελλάς, κ. Ιακώβου Ανδρεανίδη,
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πάνω από 500 χιλιάδες ευρώ οι υποτροφίες για το ακαδημαϊκό έτος 2019-20
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Απαρτίζεται από τηλεοπτικό και ραδιοφωνικό σποτ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ραντεβού στο Πρώτο Πρόγραμμα κάθε Σάββατο στις 15:00, για ένα ενημερωτικό ταξίδι στον όμορφο κόσμο της προσφοράς
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory