To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η γιορτή του Libero Day

Η γιορτή του Libero Day
Η γιορτή του Libero Day

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

adb: Πρόσφατα η εταιρεία πραγματοποίησε, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, το Libero Day. Ποιο ήταν το κεντρικό concept του συγκεκριμένου event και τι ακριβώς περιελάμβανε;

Φραντζέσκα Οικονόμου:
Tο Libero Day είναι η ετήσια γιορτή για τους μικρούς μας φίλους και τους γονείς τους. Το Libero Day προσφέρει στα παιδιά μια μέρα ανεμελιάς, «Μια μέρα... παίξε γέλασε». Αυτό ήταν και το κεντρικό concept της εκδήλωσης. Στην ελεύθερη για το κοινό, ολοήμερη εκδήλωση, οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε σειρά εκδηλώσεων και διαδραστικών παιχνιδιών, τα οποία η Libero είχε φροντίσει να υλοποιούνται για να κρατήσει ζωντανό το ενδιαφέρον των μικρών της φίλων, αλλά και να προσφέρει στους γονείς τους τις απαιτούμενες στιγμές χαλάρωσης και ποιοτικού χρόνου που αναζητούν με τα παιδιά τους. Στους ειδικά διαμορφωμένους παιδότοπους, οι μικροί φίλοι της Libero είχαν την ευκαιρία, μέσω διαδραστικών εργαστηρίων από εξειδικευμένους παιδαγωγούς, να διδαχθούν την έννοια της προστασίας του περιβάλλοντος, να διασκεδάσουν μαγειρεύοντας, να παρακολουθήσουν κουκλοθέατρο, να παίξουν με φουσκωτά παιχνίδια και να επιδοθούν στη ζωγραφική. Παράλληλα, η Libero είχε φροντίσει ώστε να υπάρχουν στο χώρο σημεία δροσιάς και ξεκούρασης για τους γονείς, καθώς και ιδιωτικοί χώροι θηλασμού και αλλαγής πάνας, ενώ βρεφονηπιοκόμοι και νηπιαγωγοί ήταν έτοιμοι να μπουν στο παιχνίδι και να κρατήσουν αμείωτο το ενδιαφέρον των παιδιών.

adb: Ποια ήταν η απήχησή του; Πώς το υποδέχτηκε το κοινό και πού πιστεύετε ότι οφείλεται η επιτυχία του;

Φ. Οικ.:
Κατά τη διάρκεια της ολοήμερης εκδήλωσης του Libero Day, οι επισκέπτες ξεπέρασαν τις 15.000, αποδεικνύοντας την απήχηση της εκδήλωσης. Η επιτυχία της συγκεκριμένης γιορτής οφείλεται στο ισχυρό brand name Libero, τα ποιοτικά προϊόντα, τις αξίες της SCA Hygiene Products και τη συνεχή επαφή που έχει χτίσει η μάρκα με τους καταναλωτές. Επιπλέον, είναι σημαντικό να δηλώσουμε ότι η Libero, θέλοντας να είναι δίπλα στην ελληνική οικογένεια και να συμβάλλει στη δύσκολη οικονομική και κοινωνική κατάσταση, πραγματοποίησε και φέτος την εκδήλωση με ελεύθερη είσοδο και προσέφερε στους γονείς, καθ’ όλη τη διάρκεια της μέρας, τα προϊόντα της με 50% έκπτωση στους ειδικά διαμορφωμένους χώρους. Η επιτυχία της εκδήλωσης αποτυπώθηκε στα χαμογέλα των παιδιών και στην ικανοποίηση των γονιών.

adb: Ποιοι συντέλεσαν στην υλοποίηση και την επιτυχία του Libero Day;

Φ. Οικ.:
Η επιτυχία στην SCA και στο brand Libero αποτελούν αποτέλεσμα ομαδικής δουλειάς. Ακρογωνιαίος λίθος της επιτυχίας της εκδήλωσης αποτελεί το όραμα και η φιλοσοφία της SCA, που εμπνέει όλους τους εργαζομένους, ώστε να συνδράμουν στην αρτιότητα του Libero Day με ζήλο και κέφι. Καθοριστικός παράγοντας για την έκβαση της γιορτής για τα παιδιά αποτέλεσε η ευγενική χορηγία των εταιρειών: Henkel με το Persil Kids, Giochi Preziosi με τα Little Tikes και τα Crayola, Friesland Campina με το Νουνού Kids, 3E με τα Amita Frooties, το ΙΕΚ Ξυνή, τα Volta Fun Park, τα Φυτώρια Αντεμισάρη, το Γονείς σε Δράση και το Zewa, μάρκα της εταιρείας SCA Hygiene Products. Επίσης, οι εταιρείες Euro RSCG, Producta και K&G, που με τα εικαστικά της (η πρώτη) και με την άρτια διοργάνωση (οι 2 επόμενες) έκαναν το Libero Day 2011 να πάρει μορφή και να αποτελέσει πόλο έλξης για γονείς και παιδιά.


adb: Πώς εντάσσεται στη γενικότερη στρατηγική marketing του brand Libero, το Libero Day, αλλά και πώς αξιοποιείται στο πλαίσιο της ευρύτερης επικοινωνιακής στρατηγικής της SCA Hygiene Products; Τι προσφέρουν ενέργειες experiential marketing όπως το Libero Day στα brands; Ποιο θεωρείτε, σε τελική ανάλυση, πως ήταν το value που προσέφερε στη μάρκα Libero η εκδήλωση;

Αμαλία Χανδρινού:
Η Libero επιχειρεί πάντα να αποτελεί μέρος των εξελίξεων, με στόχο τόσο την περαιτέρω ανάπτυξη της μάρκας, όσο και των προϊόντων παιδικής φροντίδας, επενδύοντας σε καινοτόμες τεχνικές προώθησης. Οι εκπτώσεις στα προϊόντα, η αποστολή κουπονιών, η συνεργασία με μεγάλα μαιευτήρια, η διοργάνωση διαγωνισμών και εκδηλώσεων, όπως το Libero Day, που απευθύνονται σε όλη την οικογένεια, μεγιστοποιούν το αίσθημα ασφάλειας μεταξύ καταναλωτή και εταιρείας. Σχετικά με τις ενέργειες experiential marketing, συμβάλλουν στην ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του brand, αυξάνουν την πιστότητα σε αυτό και ενθαρρύνουν τη δοκιμή του προϊόντος. Σκοπός είναι να παρέχουν μια ολοκληρωμένη εμπειρία στους καταναλωτές και να δημιουργούν μια πλήρη εικόνα σχετικά με το brand. Συμμετέχοντας σε δραστηριότητές οι καταναλωτές συνδέονται άμεσα και έμμεσα με τη Libero. Απαραίτητο συστατικό της επιτυχίας της Libero είναι η φιλοσοφία της SCA, η οποία συνοψίζεται στο λογότυπό της, c/o (care of life), καθώς η SCA νοιάζεται για το περιβάλλον και την κοινωνία  στην οποία δραστηριοποιείται και βλέπει τον εαυτό της ως μέρος ενός ευρύτερου συνόλου, προς το οποίο οφείλει να δείχνει υπευθυνότητα και σεβασμό.

adb: Πραγματοποιείτε ανάλογες ενέργειες και για άλλα brands της SCA;

Α. Χ.:
Ναι, για παράδειγμα στο πλαίσιο αυτό η TENA, η Νο 1 μάρκα στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο σε προϊόντα ακράτειας, πραγματοποίησε κατά τη διάρκεια του 2010 στα ΚΑΠΗ ανά την Ελλάδα ομιλίες με θέμα «Φροντίζω την υγεία μου». Άτομα άνω των 55 είχαν την ευκαιρία να εκφράσουν απορίες σε επιστημονικό προσωπικό και να λάβουν απαντήσεις σε ερωτήματα αναφορικά με θέματα υγείας. Στην SCA έχουμε μεγάλη παράδοση στην υπευθυνότητα απέναντι στους ανθρώπους και τη φύση, καθώς τα προϊόντα μας βελτιώνουν καθημερινά την ποιότητα της ζωής εκατομμυρίων ανθρώπων σε ολόκληρο τον κόσμο. Είναι σημαντικό να σημειώσουμε ότι μέρος των εσόδων που προέκυψαν από την πώληση των προϊόντων από το Libero Day θα διατεθούν, όπως και πέρυσι, στις μικρές μας φίλες στο Χατζηκυριάκειο ίδρυμα, που έχει μακρόχρονη πείρα στη φροντίδα των παιδιών και αποτελεί τιμή για εμάς να ερχόμαστε σε επαφή με αυτά τα υπέροχα κοριτσάκια.

adb: Να περιμένουμε και τρίτο Libero Day την επόμενη χρονιά;

Α. Χ.:
Ναι, ύστερα από 2 πολύ επιτυχημένες χρονιές, σκοπός μας είναι το Libero Day να πραγματοποιηθεί και του χρόνου! Ο κόσμος, ήδη από πέρυσι, μετά το τέλος του πρώτου Libero Day, μας έστελνε email και μας ρωτούσε πότε θα το επαναλάβουμε! Αυτό σημαίνει πως αρχίζει και γίνεται θεσμός και είναι κάτι το οποίο οι γονείς και τα παιδιά το περιμένουν. Φροντίζοντας τα μωρά όλου του κόσμου για πάνω από 50 χρόνια, οι πάνες Libero σκοπεύουν να συνεχίζουν να χαρίζουν χαρά και να φροντίζουν για τη σωστή ανάπτυξη των μικρών της φίλων. Το brand Libero σέβεται τους καταναλωτές και τους προμηθευτές, προσπαθώντας πάντα να ικανοποιεί τις διαφορετικές ανάγκες τους, θέτοντας υψηλούς στόχους.